اپل بخش جدید برترین‌های ماه گذشته را به اپ استور افزود

اپل به تازگی بخش جدیدی به اپ استور آی‌اواس افزوده است که لیستی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های برتر ماه گذشته‌ی میلادی را که توسط ادیتورهای بخش اپ استور انتخاب می‌شوند ارائه می‌دهد. این بخش تحت عنوان Best of April در دو شاخه دسته‌بندی شده است: Great Games برای بازی‌ها و Amazing Apps برای اپلیکیشن‌ها. در این قسمت عنوان‌هایی چون بازی  Leo’s Fortune ٬ اپلیکیشن Fantastical for iPad و Duolingo و همچنین بازی Hitman GO آورده شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که این قسمت به بخش ثابتی در اپ استور تبدیل خواهد شد یا نه. اما با در نظرگرفتن خبرهای اخیر نظیر تلاش اپل و گوگل برای اختصاصی‌کردن اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف برای سیستم عامل خود٬‌ بعید نیست که این بخش نیز به ستون ثابت اپ استور جهت هر چه برجسته‌کردن و به رخ کشیدن تولیدات جدید این فروشگاه تبدیل شود.

bestofapril-640x328

وجود چنین بخشی برای کاربران نیز بسیار می‌تواند سودمند باشد. در حالت عادی اپل محتویات صفحات مختلف اپ استور را هر هفته یک بار عوض می‌کند و شاید این فرصت کم مجالی برای امتحان‌کردن گزینه‌های مختلف اضافه شده نباشد. اما با اضافه‌شدن چنین بخشی٬ فرصت یک ماهه‌ی بررسی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های فروشگاه از یک سو٬ و در نظر گرفته‌شدن استقبال صورت‌گرفته از آن‌ها در این مدت از سوی دیگر٬ انتخاب‌های ناب‌تر و بهتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از طریق صفحه‌ی نخست اپ استور در آی‌دیوایستان٬ و یا از طریق نرم‌افزار آیتونز در کامپیوترتان می‌توانید به این بخش دست یابید.