اپل اپس هم اکنون از Safari Push Notification پشتیبانی می کند

اپل همزمان با معرفی سیستم عامل جدید کامپیوتر هایش OSX Mavericks نسخه ای جدید از Safari را نیز همزمان عرضه کرد و در این سیستم عامل گنجاند.این نسخه مرورگر Safari ویژگی های جدید بسیاری داشت اما یکی از بزرگترین ویژگی های آن سرویسی به نام Safari Push Notifications بود.با استفاده از این سرویس میتوانید با به اشتراک در آمدن توسط سایت هایی که از این سرویس استفاده می کنند آخرین اخبار را از طریق نوتیفیکیشن(اعلامیه)در مک خود دریافت کنید.چه سافاری باز باشد چه بسته باشد.

قطعا این سرویس جدید بهترین راه اطلاع رسانی برای بسیاری از سایت ها خواهد بود.اولین سایت هایی که از این سرویس پشتیبانی کردند Macrumors,NBA بودند.

هم اکنون خرسندیم که به شما اعلام کنیم که اپل اپس هم به این سرویس بی نظیر مجهز شد.

برای استفاده از این سرویس کافیست با مک خود(حتما Mavericks) با استفاده از سافاری وارد اپل اپس(http://AppleApps.ir) شوید.پس از اینکه سایت به طور کامل لود شد،پیامی نمایان خواهد شد.این پیام از شما درخواست فعالسازی این سرویس را میکند.کافیست همانند تصویر دکمه Allow را انتخاب کنید.

Screen Shot 2013-12-07 at 11.58.30 PM

 

با انتخاب کردن گزینه Allow شما این دسترسی را به ما می دهید تا آخرین اخبار سایت را با استفاده از Notification به مک های شما ارسال کنیم.

این سرویس برای کسانی که علاقه به دریافت آخرین اخبار در کمترین زمان هستند قطعا سرویس برای کارآمدی خواهد بود.

چند نکته مهم در مورد این سرویس:

  • برای استفاده از این سرویس باید دارای یک کامپیوتر مک(چه فیزیکی چه مجازی) باشید و هم چنین سیستم عامل آن OSX Mavericks باشد
  • برای دریافت اعلامیه های نیازی نیست که همیشه سافاری باز باشد.حتی در صورتی که سافاری بسته باشد اعلامیه ها ارسال خواهد شد