اپل اپس . آی آر ۲ ساله شد ! (جوایز)

 

birth day final

 

 

سلامی ویژه به تمامی کاربران اپل اپس

یاد خاطرات ۲ سال پیش بخیر … همین روز ها بود که کار های طراحی و میزبانی سایت (www.Apptrackr.ir ) تقریبا تمام شده بود و با اشتیاق خاصی من و یکی از همکاران (mft ) از همان روز کار را شروع و یک سری بازی ها و نرم افزار های محبوب را با لینک مستقیم قرار می دادیم .  خوب در آن زمان به دلیل مغرور نشدن یک سری از افراد و سایت ها رابطه ای خوبی با انجمن های مربوط بود ولی متاسفانه کم کم به دلیل حسادت هایی که از پیشرفت اپل اپس شد مشکلاتی در این زمینه هم به وجود آمد .  کم کم با توجه به اینکه این وب سایت در موضوع خود اولین ایده بود پیشرفت کرده  و در بین کاربران و علاقه مندان مخصوصا موتور جستجو گوگل از محبوبیت بالایی برخوردار شد که به تدریج با گسترش آرشیو ای او اس و فعالیت های بیشتر همچنین اضافه شدن دوستان و همکارانی واقعا حرفه ای و عزیز رفته رفته ادرس دامین سایت نیز به appleapps.ir تغییر کرد . بعد از تغییر دامین اپل اپس شکلی جدید به خود گرفت و خیلی قدرتمند تر از قبل فعالیت خود را آغاز کرد ُ در این مدت تا به حال هم توانسته ایم ا لحاظ سرویس دهی در موضوع خود اولین و بهترین باشیم  که با توجه با رتبه های اپل اپس در رنکینگ الکسا و آمار وب سایت می توان بر این موضوع نیز یقین پیدا کرد .

اکنون مفتخریم اعلام کنیم  با وجود مشکلات فراوان و زحمت های بیش از حد همکاران گرامی توانستیم ۲ سال را با موفقیت و سربلندی به کمک شما و همیاری تک تک شما عزیزان پشت سربگذاریم . 

این مدت را فقط و فقط مدیون تمامی کاربران فهیم و عزیز اپل اپس بودیم و هستیم و قول می دهیم امسال  را با ایجاد بخش ویژه و ایده های جدید چند برابر داغ تر از قبل کنیم .

و همین جا اسم تک تک عزیزانی که از ابتدا لطف های بسیار زیادی به اپل اپس کردند  و پیشرفت اپل اپس به خاطر این دوستان گرامی بوده را نام می بریم  که البته تعدادی همچنان در کنار ما هستند و تعدادی هم به خاطر مساءلی جای خالی دارند –  همچنین امید واریم در تمام مراحل زندگی هرجایی که هستند پیروز و موفق باشند …

MFT- Vampire74-iAmirhossein- iFarokh-pouryaX-MHSZ-iDaniel-iMahyar-Amirgoody-iSalar-iHomy-

 

آپدیت : 

طبق قولی که داده بودیم قرعه کشی انجام شد و با برندگان نیز تماس حاصل شد که جوایز آنها فردا ارسال خواهد شد .  

 

 

به امید سربلندی تمامی هموطنان و کاربران عزیز

سپاس از یاری تک تک شما دوستان  – مدیریت