اپل امکان دانلود و نصب نسخه‌های آزمایشی OS X را همگانی کرد

همزمان با معرفی آی‌اواس ۷.۱.۱ اپل رویکرد جدیدی در زمینه‌ی دسترسی به نسخه‌های آزمایشی OS X معرفی کرد که طی آن از این به بعد کاربرانی که اکانت دولوپر ندارند نیز قادر به دانلود و نصب نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل OS X این شرکت (که به طور عمومی منتشر نمی‌شوند) خواهند بود. پیش از این تجربه‌ی نصب نسخه‌های آزمایشی OS X و کارکردن با امکانات جدید آن‌ها تنها از طریق داشتن اکانت توسعه‌دهنده با هزینه‌ی ۹۹ دلار در سال ممکن بود.

کاربرانی که تمایل به پیوستن به این برنامه دارند کافی است به صفحه‌ی تازه ایجاد شده‌ی اپل برای این کار در این آدرس بروند و با اپل آی‌دی خود اقدام به ثبت‌نام کنند. پس از ورود تقاضای امضای رضایت‌نامه‌ای مطرح می‌شود تا کاربر تعهد دهد که اطلاعات محرمانه و نسخه‌هایی که با عضویت در این سرویس دریافت می‌کند را به صورت عمومی در جایی منتشر نمی‌کند.

پس از موافقت با محرمانه نگه‌داشتن اطلاعات، اپل از کاربران درخواست می‌کند که قبل از دانلود ابزار Beta Access Utility App که به مک امکان دستیابی به آپدیت‌های آزمایشی را می‌دهد از اطلاعات خود بر روی مکشان بکاپ بگیرند. پس از انجام این مراحل همانند آپدیت‌های معمول OS X، آپدیت‌های آزمایشی نیز از قسمت اپ استور قابل دریافت خواهند بود.