اپلیکیشن های برتر هفته گذشته

باز هم مانند هفته های پش اپلیکیشن های منتخب را برای شما دوستان معرفی و توضیحی درباره آنان می دهیم ، امیدواریم لذت ببرید !

1-بازی بسیار جذاب Final Fantasy VI

FF-VI

اگر با ما همراه بود باشید ، در این هفته این بازی زیبا را که اثری از SQUARE ENIX Co هست را برای شما دوستان برای دانلود گذاشته ایم . این بازی ششمین قسمت از سری بازی های Final Fantasy هست و این هفته جزء بازی های برتر برگزیده شده است ، اما این بازی قیمت 16 دلاری دارد که نسبتا گران است.اولین نسخه از این بازی در سال 1994 عرضه شد.

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

لینک در فروشگاه آیتونز با قیمت 15.99 دلار

2-نرم افزار کاربردی Paper

Paper-stories-from-facebook

شما با کمک این نرم افزار می توانید از آخرین رویداد ها و اتفاقات در شبکه های احتماعی خود با خبر باشید و هر اتفاق جدید که افتاده است را بدانید و بتوانید سریع پاسخ گو و با خبر باشید !

رایگان در فروشگاه آیتونز

3-بازی زیبای Modern Command

Modern-Command

این بازی در گیم پلی استراتژیک هست و شما باید از قلمرو های خود در برابر دشمنان دفاع کنید ، در این بازی شما در مکان و قاره های مختلفی مثل اروپا و آسیا خواهید بود. این بازی اثری زیبا توسط Chillingo هست.

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

رایگان در فروشگاه آیتونز

4-نرم افزار حرفه ای Rookie 

Rookie

این نرم افزار برای ویرایش عکس هست و امکانات پیشرفته و هم ساده ای دارد که به شما کمک می کند و عکس ها را زیبا تر می کنم شما می توانید با این نرم افزار نور و … عکس ها را تنظیم کنید.

رایگان در فروشگاه آیتونز

5-نرم افزار Hum

Hum

با نرم افزار Hum می توانید ایده هایی که بعضی از زمان به ذهنتان می رسد را بخوانید و متن آن را هم بنویسید با کمک این نرم افزار می توانید فکر ها و آهگ هایی را که در فکر دارید یادداشت کنید و بخوانید !

لینک در فروشگاه آیتونز با قیمت 1,99 دلار

6-بازی جالب Line of Defense Tactics

LoD-Tactics

 

این بازی در سبک جنگی است  و شما در سفینه ای هستید و باید با دشمنان خود مبارزه کنید و سعی کنید آنان را شکست دهید این گیم توسط 3000AD, Inc ساخته شده است.

رایگان در فروشگاه آیتونز

7-نرم افزار ProFlowers

screen568x568 (1)screen568x568

و آخرین اپلیکیشن مربوط به روز Valentine هست و برای افرادی که هنوز هدیه ای Valentine اقوام خود را نخریده اند می توانند راحت خریداری کنند و آنان هدیه دهند !

رایگان در فروشگاه آیتونز

 

خب امیدوارم لذت برده باشید !