اپلیکیشن تبدیل واحد قدرتمند Vert 2 به مدت محدودی رایگان شد

داشتن اپلیکیشنی برای تبدیل واحدهای مختلف به یکدیگر یکی از ضروریات هر دستگاه و تبلتی است. به لطف وجود اپ استور می‌توانید انبوهی از اپلیکیشن‌ها را برای این کار پیدا و دانلود کنید. ولی اگر حتی با همه‌ی آن‌ها تک به تک کار کنید نیز در نهایت شما نیز با ما هم عقیده خواهید بود که هیچ یک از آن‌ها قدرت و زیبایی توأمی که اپلیکیشن Vert در اختیارتان می‌گذارد را ارائه نمی‌دهند.

 

چیزی که مردم از یک اپلیکیشن تبدیل واحد انتظار دارند پشتیبانی از طیف وسیعی از کمیت‌هاست. Vert در کنار طراحی بسیار زیبا و قوی خود٬ ۳۴ دسته‌بندی که شامل ۹۰۰ واحد مختلف می‌شوند را پشتیبانی می‌کند. در کنار تبدیل‌های روتینی نظیری تبدیل وزن٬ طول٬ سرعت٬ زمان و حجم٬ واحدهایی برای تبدیل در اپلیکیشن گنجانده شده است که تاکنون در هیچ اپلیکیشن مشابه دیگری ندیده‌اید. واحدهایی مربوط به سایز کلاه٬ خاصیت پرتوزایی٬ سایز بلوز و پیراهن٬ کفش٬ کت و شلوار و لباس زنانه و تایپوگرافی.

 

screen480x480

 

خاصیت کاربردی‌ای که در مورد هر دسته‌بندی وجود دارد این است که می‌توانید کمیت‌هایی که بیش از بقیه با آن‌ها سر و کار دارید را Favorite کنید تا در صدر لیست قرار گیرند و از این طریق سریع‌تر به آن‌ها دست یابید. امکان Favorite کردن برای واحد‌های مختلف هر کمیت نیز قرار داده شده است. قابلیت جست‌وجوی قدرتمندی نیز در اپلیکیشن تعبیه شده است که چیزی فراتر از یه امکان دکوری است. می‌توانید با استفاده از این قابلیت در کمترین زمان یکای ورودی و خروجی را یافته و با وارد کردن مقدار ورودی٬ حاصل را به دست آورید.

 

screen480x480 (1)

 

از امکانات جالب دیگر اپلیکیشن می‌توان به گردآوری لیست تبدیل‌های صورت گرفته٬ پشتیبانی از آپدیت خودکار نرخ ارز ۱۶۴ کشور مختلف و تبدیل آن‌ها٬ امکان تبدیل با دقتی تا ۷ رقم اعشار٬ امکان انجام اعمال ابتدایی ریاضی در هنگام واردکردن مقدار ورودی و پشتیبانی از تم‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جالبی که در نسخه‌های اخیر اپلیکیشن به آن اضافه شده است امکان وارد کردن ترکیبی مقدار کمیت ورودی است. برای مثال چند فوت به همراه چند اینج٬ و یا چند پوند به همراه چند اونس.

 

screen480x480 (3)

همانطور که در عنوان پست خواندید٬‌ بهانه‌ی معرفی این اپلیکیشن که به طور معمولی ۳.۹۹ دلار قیمت دارد رایگان‌شدن آن بود. این فرصت از امروز فراهم شده و تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت. پس قبل از آن که فرصت دریافت رایگان این اپلیکیشن قدرتمند را از دست دهید آن را از اپ استور دانلود کنید. Vert 2 اپلیکیشنی یونیورسال است و می‌توانید از آن بر روی هر دو دستگاه آیفون و آیپد استفاده کنید.