علائم حیاتی ، اولین سریال رسمی اپل با حضور Dr. Dre!!

عنوان را درست خوانده‌اید اپل به سمت ساخت فیلم و سریال رفته است! اپل تصمیم گرفته است که اولین مجموعه تلوزیونی خود را با حضور یکی از مدیران فعلی خود، بنیان گذار Beats و رپر معرف Dr. Dre (نام واقعی آندره یانگ) را بسازد. طبق گزارش Hollywood Reporter، این پروژه با نام “Vital Signs” (علائم حیاتی) که در حال حاضر محرمانه است با حمایت اپل تولید می‌شود.

به احتمال زیاد (علائم حیاتی) از طریق اپل موزیک عرضه خواهد شد، اگر چه این گزارش به طور واضح از حضور سریال در آیتونز و استفاده کاربران اپل تی‌وی از آن صحبت نکرده است.

طبق گفته منبع فصل اول این سریال به صورت یک جا همانند Netflix عرضه می‌شود و افزود که اپل بسیار به این پروژه خوشبین است.  داستان این سریال توصیف زندگی Dr. Dre است و روندی نیمه شرح حال دارد که هر قسمت بر احساسات مختلف و شخصیت‌ او تمرکز دارد. یک سریال درام تاریک با پر از صحنه‌های خشن با الهام از زندگی Dr. Dre.

در این سریال سام راکول و مو مکری نیز حضور دارند. از افراد دیگری که در علائم حیاتی همکاری دارند می‌توان به پاول هانتر، آرون گینزبرگ و ویلیام گرین اشاره کرد. البته شایعاتی نیز در ماه گذشته از این قصد اپل منتشر شده بود که با تایید Hollywood Reporter باید آن را استارت خورده بدانیم.

مطمئناً اگر این سریال منتشر شود و با قوانین مغایرت نداشته باشد از طریق اپل اپس ارائه می‌شود، البته بعید به نظر می‌رسد!