انتشار اپلیکیشن Adobe Voice توسط شرکت ادوبی جهت ساخت ویدیوهای داستانی

adobe_voice

روز گذشته شرکت ادوبی اپلیکیشنی تحت عنوان Adobe Voice برای آیپد منتشر کرد که با به‌کارگیری صدا٬ تصویر٬ آیکون٬ موسیقی٬ انیمیشن و ابزارهای مختلف دیگر به کاربران امکان ساخت ویدیوهای داستانی می‌دهد. Adobe Voice به نحوی ساخته شده است که توسط کاربرانی که هیچ دانش فیلم‌سازی ندارند نیز قابل‌استفاده باشد. از این اپلیکیشن می‌توان به عنوان ابزاری جالب برای ساخت اسلاید در زمینه‌ها و سطح کاربری مختلف استفاده کرد.

Adobe Voice می‌تواند برای ساخت ویدیو در موضوعات وسیعی استفاده شود. البته این ویدیوها بیشتر شبیه به اسلایدهایی متحرک هستند تا تصوری که همگان از ویدیو داریم. بخشی تحت عنوان Explore در اپلیکیشن تعبیه شده است که پس از نصب می‌توانید از طریق آن به ویدیوهای از پیش ساخته شده‌‌ای دست پیدا کنید و ذهنیت بهتری از کارهای مختلفی که توسط اپلیکیشن قادر به انجام هستید به دست آورید. از کاربردهای مختلفی که در این قسمت می‌یابید می‌توان به انجام تکالیف خانه٬ تعریف‌کردن یک داستان٬ معرفی یک محصول٬‌ و توضیح در مورد یک موسسه‌ی خیریه اشاره کرد.

ادوبی با ارائه‌ی Adobe Voice در نظر دارد که روند تبدیل یک ایده به یک ویدیوی نهایی‌شده را تسهیل ببخشد. اپلیکیشن با لیستی از چارچوب‌های مختلف که برای ساخت ویدیو می‌توانند استفاده شوند به رویتان باز می‌شود. عناوینی نظیر Explain Something ٬ Teach a Lesson ٬ Share an Invitation ٬  Promote an Idea. همچنین اپلیکیشن Adobe Voice ایده‌هایی در زمینه‌ی موضوعات مختلف شخصی تا تجاری و آموزشی برای الهام‌گرفتن پیشنهاد می‌دهد. پس از انتخاب چارچوب کار٬ با فراهم‌شدن امکان اضافه‌کردن صوت و تصویر در اسلایدهای مختلف٬ تا تکمیل روند ساخت به آسانی جلو خواهید رفت.

هر اسلاید با ضبط صدای کاربر شروع می‌شود و پس از آن امکان اضافه‌کردن آیکون‌ها٬ متون٬ و تصاویر به هر یک از اسلایدها ممکن خواهد بود. پس از ترکیب این المان‌ها٬ ویدیوی خروجی رندر می‌شود و پس از دقایقی آماده‌ی مشاهده است. می‌توانید ویدیوهایتان را با انیمیشن‌ها٬ ترکیب‌بندی‌ها و موزیک‌هایی متناسب با حال و هوای ویدیوها سفارشی کنید. در نهایت ویدیوی نهایی را می‌توانید در فیسبوک٬ توییتر و سرویس Creative Cloud ادوبی به اشتراک بگذارید.

Adobe Voice را می‌توانید به رایگان از اپ استور و از طریق این لینک دریافت کنید. همانطور که ذکر شد این اپلیکیشن تنها با آیپد قابل استفاده است.