اطلاع سریع از دما و وضعیت هوا به کمک QuickWeather

توییک جدید QuickWeather همانطور که از نام آن برمی‌آید با هدف فراهم‌آوردن روشی برای اطلاع سریع از وضعیت آب و هوا به تازگی در سیدیا منتشر شده است. این توییک به کمک دو ابزار Location Services و Activator اطلاع از وضعیت آب و هوا را به فرمی که در تصویر ابتدای پست نمایش داده شده است تنها در یک قدم ممکن می‌کند.

در صورتی توییک Activator را بر روی دستگاه خود نداشته باشید، با نصب QuickWeather این توییک نیز بر روی دستگاهتان نصب می‌شود. سپس کافیست به تنظیمات Activator رفته و اکشنی برای فعال‌سازی QuickWeather اختصاص دهید. پس از این با هر بار اجرای اکشن، دمای هوا به همراه وضعیت هوا در یک پنجره برایتان نمایش داده می‌شود.

20140417-180516.jpg

QuickWeather دمایی که باید نشان دهد را بر اساس مکان شما تشخیص می‌دهد. بنابراین نیاز است که برای کارکرد درست آن Location Services را فعال کرده باشید.

در این نسخه پنل تنظیماتی برای توییک تعبیه نشده است که به نوعی می‌توان گفت از نواقص آن است؛ زیرا کمبود چنین قسمتی به وضوح حس می‌شود. امکان افزودن نام شهر بدون نیاز به باز بودن Location Services و امکان استفاده از مقیاس سلسیوس به جای فارنهایت از جمله امکاناتی هستند که امیدواریم به نسخه‌های آتی توییک اضافه شوند.

در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از QuickWeather هستید می‌توانید آن را به قیمت ۰.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. همچنین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این توییک را نیز می‌توانید از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید.