اطلاعیه همکاری در بخش های مختلف سایت

 

قابل توجه تمام طرفداران اپل به‌خصوص دوستداران سایت Apptrackr.ir
ابتدا جا دارد خدمت همه دوستان این مژده را بدهم که به زودی انجمن این سایت راه اندازی می‌شود. بنابراین با توجه به پیشرفت روز افزون سایتApptrackr.ir، مسئولین سایت تصمیم دارند تا جهت تکمیل کادر سایت، چند نویسنده و متخصص در زمینه‌های مختلف جذب کند. نویسندگان و متخصصان علاقه‌مند می‌توانند بنا به سلیقه خود در یکی از بخش‌های زیر به عنوان عضو افتخاری مشغول فعالیت شوند و اگر حضور فعالی داشته باشند، پس از مدتی با تصمیم مسئولین سایت به یکی از اعضای اصلی سایت تبدیل خواهند شد. ذکر این نکته الزامی است که علاقه‌مندان برای حضور در بخش مورد نظر خود، باید واجد تمامی شرایط بخش مربوطه باشند:
1– بخش معرفی برنامه ها: با توجه به هدف اصلی سایت، این بخش نسبت به بخش‌های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است و در اولویت قرار دارد. در این بخش شما با اکانت خود وارد مدیریت مطالب شده و مطلب جدید را همراه با تمام مشخصات و عکس ها آماده و منتشر میکنید . شایان ذکر است که چنانچه به زبان انگلیسی تسلط ندارید، می‌توانید در توضیح برنامه از تجربه خود استفاده کنید و از زبان خود برای آن برنامه یک توضیح صحیح ارایه دهید.
زمینه ها:
نرم‌افزار های کاربردی آیفون و آیپاد
نرم‌افزار های کاربردی آیپد
بازی‌های آیفون و آیپاد
بازی‌های آیپد
شرایط:
تسلط کامل به زبان انگلیسی ( غیر الزامی )
توانایی ترجمه توضیحات حداقل یک برنامه در هر روز
آشنایی کامل با یکی از برنامه‌های واژه پرداز مثل Microsoft Word
2– بخش به روز رسانی برنامه ها: پس از اینکه برنامه‌ها در سایت قرار گرفت، احتیاج هست تا همواره به روز ترین نسخه برنامه برای دانلود قرار داده شود. بنابراین ما به یک یا چند نفر در این زمینه احتیاج داریم تا بتواند از به روز رسانی برنامه‌ها مطلع باشد و لینک نسخه جدید برنامه مربوطه را در قسمت صحیح سایت قرار دهد. دقت کنید که اگر وارد این بخش می‌شوید باید همیشه گوش به زنگ به روز رسانی ها باشید.
شرایط:
اطلاع از به روز رسانی ها

3– بخش اخبار: این بخش نیز بسیار پرطرفدار است و از حساسیت زیادی برخوردار است. در این بخش تمامی اخبار قرار خواهد گرفت، بنابراین الزامی است که همواره به روز باشد و آخرین اتفاقات را به اطلاع بازدید کننده برساند. در این بخش شما باید از منبع هایی که به شما معرفی می‌شود، خبر ها را به زبان فارسی در سایت قرار دهید.در این بخش شما یک دوره آموزشی بسیار آسان را برای یادگیری کار با سیستم WordPress خواهید گذراند.
زمینه ها:
اخبار شرکت و محصولات اپل
اخبار قاب ها و داک ها ( افزونه ها )
اخبار محصولات اپل در ایران ( قیمت محصولات، نظر مسئولان مربوطه، اخبار نمایندگی ها و… )
شرایط:
تسلط کامل به زبان انگلیسی
ترجمه صحیح خبر
توانایی ترجمه یک خبر در هر روز
ممنوعیت ها:
انتشار خبر کپی شده از سایت‌ها و انجمن‌های فارسی زبان به هر نحو
انتشار اخبار تکراری
4– بخش آموزش: در این بخش باید نکات و ترفندهای جدید محصولات اپل قرار بگیرد. این بخش بیشتر برای متخصصان است و اگر کسی به اجرای ترفند های جدید در محصولات اپل علاقه دارد مطمئناً باید در این بخش عضو شود و این ترفندها را به کاربران سایت نیز آموزش دهد. آموزش جیلبریک نیز در این بخش قرار دارد. باید متذکر شد که در صورتی که پس از انجام آموزش مربوطه، به دستگاه هریک از کاربران صدمه ای وارد شود، مسئولیت آن به عهده کسی است که اولین بار آن آموزش را در سایت قرار داده.
زمینه ها:
آموزش جیلبریک و آنلاک
آموزش ریستور و دانگرید
آموزش‌های متفرقه ( تغییر تصویر پیش زمینه، فونت و … )
شرایط:
آشنایی کامل به دستگاه‌های اپل و ترفندهای آن

خوب شما عزیزان برای ارتباط و فرستادن درخواست خود در ضمینه همکاری با سایت بایستی از طریق فرم تماس با ما (لینک )  اطلاعات خود و توضیحات مربوط به بخش مورد نظر را ارسال و سپس به شما برای راهنمایی بیشتر  اطلاع داده میشود.