اطلاعیه : مسابقه‌ی ذهن‌های خلاق

سلام به همه‌ی دوستان گرامی و کاربران محترم سایت بزرگ اپل‌اپس.

حتما״ همه‌ی شما با بازی بسیار زیبای Minecraft آشنایی دارید و آن را در PC،کنسول،آیفون و یا آیپد خود بازی کرده‌اید.اگر هم که نه توصیه می‌کنم همین الان این بازی را با لینک مستقیم از اپل‌اپس.آی‌آر دانلود کنید؛چون یکی از ملزومات این مسابقه همین بازی زیباست.همان‌طور که می‌دانید در بازی Minecraft شما توانایی این را دارید که هرچه دلتان می‌خواهد بسازید و به آن‌ها شکل و شمایل مختلفی بدهید!

برای انتقال به صفحه دانلود بازی اینجا کلیک کنید

و اما مسابقه‌ای که هم‌اکنون برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ام بر اساس همین بازی‌ست.شما کاربران محترم سایت،تا پایان مهرماه فرصت دارید تا با استفاده از بازی Minecraft و بلوک‌های در دسترس،اشکال مختلفی از مواردی که ذکر خواهند شد را بسازید و پس از آن با هم‌زمان نگه داشتن کلید Power و Home از ساخته‌ی خود از نمایی مورد پسند عکس گرفته و آن را در همین تاپیک با ذکر موضوع و نام کاربری ارسال کرده  تا با بررسی تصاویر فرستاده شده،در آخر ماه 3 نفر از میان شما به عنوان برنده اعلام شود!

موضوعات مسابقه :

موضوعات ارسالی شما فقط باید درباره‌ی یکی از موارد زیر باشد،در غیر این صورت از مسابقه حذف خواهید شد:

اپل‌اپس  /  اپل‌اپس.آی‌آر

استیو جابز

هرچیزی که مربوط به دنیای اپل و یا سایت اپل‌اپس می‌شود

قوانین مسابقه :

1)تصاویر ارسالی شما فقط باید با استفاده از بازی Minecraft Pocket Edition (که در سایت موجود است) در آیفون و آیپد ساخته شده باشند و موارد دیگری همچون PC و کنسول‌ها مورد قبول نیست.

2)شما می‌توانید در تمامی زمینه‌های نام‌ برده شده،هر تعداد عکس را که خواستید بفرستید اما بهتر است که با ارسال عکس‌های منتخب،شانس برنده شدن خود را بیشتر کنید.

3)شما می‌توانید ایده‌های خود را در هر شکل و جهتی که خواستید (همانند تصاویری که در زیر از جانب خود بنده به عنوان نمونه ساخته شده‌اند) بسازید و آن‌ها را تنها تا پایان مهرماه در همین تاپیک با ذکر نام کاربری خودتون قرار دهید  تا در موعد مقرر اسامی برندگان در سایت اعلام بشود.

4) خواهشا در این تاپیک اسپم ندید و فقط برای قرار دادن عکس ها پست بدید

5) سایز عکس ها را به 490*640  تغییر بدید و در  آپلود سنتر آپلود کنید !

برای شرکت در مسابقه فقط باید  داخل انجمن تاپیک ارسال کنید ! برای شرکت کلیک کنید

4)هرگونه کپی برداری و استفاده از تصاویر اینترنتی باعث حذف شرکت کننده خواهد شد.

 و اما جوایز مسابقه :

شاید خیلی‌ها بگویند حالا که ما این کارها را انجام می‌دهیم در پایان چیزی گیرمان می‌آید یا نه؟ببینید دوستان،هدف اصلی من از برگزاری این مسابقه نشان دادن ذهن خلاق شما کاربران محترف سایت و استفاده از آن است و دوست داشتم تا کمی هم چاشنی سرگرمی به اوقات پر بار شما اضافه شود.

اما در کل و در پایان مسابقه و زمان اعلام برنده،علاوه بر این‌که تصاویر منتخب در سایت نمایش داده خواهند شد، به رسم یادبود و تشکر  از شرکت شما عزیزان تعدادی از برنامه های  اورجینال سیدیا که در زیر ذکر شده برای نفرات اول  تا سوم در نظر گرفته شده است :

نفر اول : بلوتوث Airblusharing  + یکی از برنامه های اورجینال سیدیا در  فروشگاه  به دل خواه  : shop.appleapps.ir

نفر دوم : بلوتوث Airblusharing + iFile   

نفر سوم : بلوتوث Airblusharing

امیدوارم که بدون در نظر گرفتن جایزه که شاید خیلی‌ها را ناامید می‌کند،همگی شما در مسابقه شرکت کرده و ایده‌های خلاقانه‌ی خود را در مورد iWorld به همگان نشان دهید.

برای شرکت در مسابقه فقط باید  داخل انجمن تاپیک ارسال کنید ! برای شرکت کلیک کنید

با تشکر  /

MHSZ و مدیریت اپل اپس