اضافه کردن انواع ویدجت به هم اسکرین با Dashboard X

 

 

 

 

با سلام به کاربران محترم اپل اپس. در این ساعت به معرفی یکی از توییک هایی که به دیوایس ظاهری تازه و متفاوت می بخشد برای شما عزیزان آماده کرده ایم . توییک Dashboard X  به شما این امکان رو می دهد تا ویجکت های کاربردی و چیز هایی که بیشتر استفاده میکنید را به راحتی در هر جای Home Screen ( صفحه اصلی ) بیارید تا از دردسر های اضافی خلاص شوید .توسط این توییک امکان رو دارید تا حتی نوتیفوکشن ها را نیز به هوم اسکرین اضافه کنید  آموزش در ادامه مطلب..

 

مورد نیاز : تمامی دیوایس ها از iOS 5 .X

چگونه نصب کنیم ؟

این توییک در سورس های زیر به صورت کرک شده موجود می باشد

1- repo.insanelyi.com

2- iHacksrepo.com

دانلود فایل Deb توییک Version 1.0.9

 چگونه فعال و استفاده  کنیم ؟

برای فعال سازی میتونید وارد برنامه بشید سپس نحوه فعال سازی و نمایش ویدجت ها رو مشخص کنید . به طور مثال وقتی وارد برنامه شدید گزینه ای به نام :Double Tab To dismiss هست که باید فعال باشه . بعد قسمت استاتوس بار بالا کنار ساعت دوبار کلیک کنید تا برنامه از شما ویدجت هایی که میخواهید فعال شود رو درخواست کند ! خوب حالا ویدجت هایی مثل Sbsetting , Stock ,Weather رو میتونید به صورت پیشفرض داشته باشید ، همچنین برای افزودن Widget های بیشتر از سیدیا میتونید  به قسمت Sections سیدیا سپس Addon > Dashboard x مراجعه و نصب نمایید.

 

 

 

تصاویر نمونه از توییک :

Dashboard X Cydia App. for iPhone/ iPad [Free-DEB/Repo.]Dashboard X Cydia App. for iPhone/ iPad [Free-DEB/Repo.]Dashboard X Cydia App. for iPhone/ iPad [Free-DEB/Repo.]Dashboard X Cydia App. for iPhone/ iPad [Free-DEB/Repo.]