استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل 4 برای Oceanhorn 2 [تصاویر]

بازی Oceanhorn را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی در تلفن همراه دانست. طبق گزارشاتی که اخیراً منتشر شده نسخه دوم این بازی در حال توسعه است. این بازی با عنوان Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل 4 ساخته می‌شود که انتقال این بازی به سایر سیستم عامل‌ها را بسیار آسان خواهد کرد.

موتور گرافیکی اختصاصی بازی که در نسخه اولیه شاهد آن بودیم، انعطاف پذیری کافی را ندارد و توسعه دهندگان راه دشواری را برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید داشتند؛ به همین علت آن‌ها به استفاده از قدرتمندترین موتور بازی حال حاضر در صنعت توسعه دهندگان روی آورده‌اند.

Oceanhorn 2 یک شخصیت کاملاً جدید دارد که با یک داستان قوی و عمیق همراه است. موسیقی جذاب و عناصر گیم پلی اکشن-نقش آفرینی در کنار آیتم‌ها، پازل‌ها، جنگ‌ها، غول‌ها و سایر موارد، Oceanhorn 2 را به یک بازی فوق‌العاده تبدیل کرده است.

برخلاف نسخه اول، در این بازی نمای دید از سوم شخص است و تا کوچکترین جزئیات آرکادیا را می‌توانید کشف کنید. یکی از موارد جدید این بازی، اسلحه‌ای است با موشک‌های جادویی، که می‌تواند پازل‌ها را حل و دشمنان رو فریب دهد.

سیستم مبارزه در این بازی متشکل از شمشیر، جادوها و یافتن راه‌های خلاقانه برای استفاده از آیتم‌های مختلف است. Oceanhorn 2 دارای یک نقشه گسترده است که در آن دشت، جنگل، کوه، آب، شهر و سیاه چاله وجود دارد. توسعه این بازی تا کنون بیش از یک سال به طول انجامیده و جزئیات بیشتری در آینده مشخص می‌شود.

منبع: Oceanhorn Development Blog