استایل لینک‌های بردکرامب iOS 10 در iOS 9

iOS 10 با ویژگی‌های متعدد جدیدی معرفی شد اما برخی از ویژگی‌های آن در گذشته نیز وجود داشته‌اند و تنها در iOS 10 از نظر ظاهری تغییر کرده‌اند. یکی از این ویژگی‌های لینک‌های بردکرامب (Breadcrumb) است که با iOS 9 در دسترس کاربران قرار گرفت و در iOS 10 تغییر کرده است.. با این ویژگی یک لینک در استاتوس بار زمانی که بین برنامه‌های سوئیچ می‌کنید، نمایش داده می‌شود و با آن می‌توانید به برنامه قبلی بازگردید.

اگر از استایل بردکرامب iOS 10 خوشتان آمده است و دستگاه شما دارای iOS 9 جیلبریک شده می‎باشد تنها با نصب توییک Breadcrumb10 می‌توانید به ظاهر دلخواهد خود برسید.

ویژگی بردکرامب یکی از قابلیت‌های جدید در iOS 9 بود؛ با سوئیچ کردن بین برنامه‌های عبارت “Back to [App Name]” در گوشه‌ی سمت چپ استاتوس بار به همراه یک فلش کوچک نمایش داده می‌گردد و با تپ کردن آن به برنامه قبلی باز می‌گردید. از سوی دیگر پس از معرفی این قابلیت برخی از کاربران از اشغال استاتوس بار با یک عبارت نسبتاً طولانی شکایت داشتند و باعث می‌شد که مشکلاتی (همانند نشان ندادن قدرت سیگنال وای-فای) به وجود بیاید.

در iOS 10 اپل با کوچکتر کردن عبارت متعلق به این لینک برای حل مشکل قدمی برداشت. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به جای نمایش عبارت “Back to Photos” به همراه یک فلش، در iOS 10 تنها “Photos”_نام اپلیکیشن_ و یک فلش نمایش داده می‌شود.

با این تغییر دیگر مشاهده قدرت سیگنال وای-فای مشکلی ندارد و لینک‌های بردکرامب آزار دهنده نیستند. Breadcrumb10 بر روی تمامی آیفون، آیپاد و آیپدهای دارای iOS 9 که جیلبریک هستند، قابل نصب می‌باشد. این توییک هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد و بلافاصله پس از نصب تغییرات آن اعمال می‌شود. Breadcrumb10 به طور رایگان از سورس پیش‌فرض BigBoss قابل دریافت است.

منبع: iDB