احتمال عرضه جیلبریک برای iOS 7.1 بسیار کم است


pod2g
چند روز پیش نسخه نهایی iOS 7.1 عرضه شد.اما چند ساعت پس از عرضه آن مشخص شد که حفره هایی که گروه Evad3rs برای جیلبریک iOS 7 استفاده کرده بودند،در این نسخه بسته شده و امکان جیلبریک وجود ندارد.

به تازگی pod2g،یکی از اعضای Evad3rs اعلام کرده است که فعلا گروه،برنامه مشخصی برای ارابه جیلبریک iOS 7.1 ندارد و شاید هم کلا برنامه ای برای عرضه ی آن نداشته باشند!

وی در توییتر اعلام کرده است:

در مورد iOS 7.1 نظری ندارم.احتمالا گروه برای جیلبریک این نسخه به دور هم جمع نخواهد شد و روی آن کار نخواهد کرد.البته این موضوع در مورد iOS 8 صدق نمی کند.

اگر روزی کاملا بیکار شوم و حوصله ام سر برود،قطعا ایده هایی برای جیلبریک iOS 7.1 خواهم داشت…

 

اپل فردای عرضه iOS 7.1،از کسانی که در بستن حفره های iOS کمک های شایانی کرده بود قدردانی کرد.در این لیست میتوان نام گروه Evad3rs هم پیدا کرد که حفره های زیادی را در iOS 7 کشف کردند که موجب به جیلبریک آن شد.

عرضه ی جیلبریک iOS 7 حاشیه های فراوانی داشت؛از فروشگاه چینی TaiG گرفته تا سوزاندن یک حفره ی امنیتی بزرگ در iOS برای جیلبریک iOS 6.1.5 توسط winocm

پس احتمالا باید امیدوار باشیم که یک روز از همین روز ها،جناب pod2g کاملا بیکار شود و کار دیگری برای انجام دادن نداشته باشد تا شاید جیلبریکی برای ۷.۱ عرضه کند.