آی او اس 7.1 بتای سوم هم جیلبریک شد !

همانطور که اطلاع دارید ، شب گذشته اپل بتای سوم آی او اس 7.1 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد . بعد از عرضه ی این نسخه خیلی از افراد نگران جیلبریک شدن یا نشدن آن بودند ، اما لحظاتی پیش iH8sn0w اطلاع داد که اکسپلویتها بسته نشده و iOS 7.1 beta 3 هم جیلبریک میشود .

 

امروز نیز گروه Evad3rs یک نسخه ی غیر رسمی عرضه کرده است که میتواند آی او اس 7.1 بتای سوم را هم جیلبریک کند . این نسخه برای عموم عرضه نشده و تنها برای تست بوده است ، البته شاید در آینده برای دانلود نیز قرار بگیرد . اگر شما بخواهید آی او اس 7.1 را با نرم افزار اصلی Evasi0n 7 جیلبریک کنید ، با این ارور مواجه میشوید : “Sorry, the version of iOS (11D5127c) of the attached device is not supported ” ، اما با این نسخه ی غیر رسمی میتوانید این کار را انجام دهید .

 

این نسخه برای عموم عرضه نشده است و توصیه هم نمیشود که کسی با استفاده از این ابزار ، آی او اس 7.1 بتای سوم را جیلبریک کند ، اما از آنجایی که درون هر فردی یک کودک کنجکاو وجود دارد ، ما هم این نسخه را برای دانلود قرار دادیم !

 

بشدت توصیه میکنیم که از آن استفاده نکنید ، اما دوستانی که از آن استفاده کردند تجربیات خود را در اختیار دیگران نیز قرار دهند . در ضمن این نسخه تنها برای مک کاربرد دارد .