آیپد مینی با صفحه ی Retina در بازار کمیاب خواهد بود

بعد از معرفی آیپد مینی 2 ، که با ویژگی مهمی به نام صفحه ی رتینا عرضه شد ، تقاضاهای بسایر زیادی از اپل استور های مختلف جهان برای این عضو کوچک خانواده ، ثبت شد . این تمایل بازار به حدی بوده ، که پیشبینی میشود آیپد مینی رتینا ، به همین زودیها به دستتان نخواهد رسید ! چیزی که امروز و دیروز طبق گزارشهای رسیده ، تایید شد .

متاسفانه یا خوشبختانه ، بخش اعظم تولید این نسل از آیپدها ، تماما به پنل صفحه و نمایشگر اونها اختصاص دارد . این پنلها توسط دو کمپانی Sharp و (LG Display (LGD تولید میشوند که شارپ ، 40 درصد و ال جی دیسپلی ، 60 درصد اونهارو تولید میکنند و در اختیار اپل قرار میدند . گزارشهای رسیده از تایوان نشان میدهد که بدلیل فناوری بسیار پیچیده و پروسه ی زمانبر تولید ، عرضه ی اولیه ی این آیپد ها ، نیاز های بازار را پوشش نخواهند داد . اپل پیش از این اعلام کرده بود که زمان عرضه ی این محصول ، از اواسط آبان شروع خواهد شد ، اما حالا خبرهای رسیده از کمپانی های ساخت صفحه نشان میدهند که عرضه ی اولیه به بازار ، کمتر از تعداد پیشبینی شده خواهد بود و احتمالا برای دریافت آیپد مینی رتینای خودتون ، باید زمان زیادی رو منتظر بمونید .

url

 

 

برخلاف این موضوع ، عرضه ی اولیه ی iPad Air بسیار گسترده خواهد بود و طبق بررسی ها ، بخش قابل توجهی از فروش موج جدید محصولات اپل را آیپد ایر تامین خواهد کرد .