آیفون‌های 2016؛ آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو در کنار هم [تصاویر]

تصاویری جدیدی از سری بعدی آیفون منتشر شده است. در این تصاویر آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو قابل مشاهده هستند. هفته گذشته نیز تصاویری از این سه آیفون در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد تنها نسخه پرو آیفون 7 دارای دوربین دوگانه و کانکتور هوشمند خواهد بود.

البته پس از تصاویری که در هفته گذشته منتشر شد، Evan Blass که در انتشار اطلاعات سابقه دارد در تویتر خود نوشت که اپل تنها دو مدل آیفون جدید در سال 2016 عرضه خواهد کرد، و تنها آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با اسم رمز داخلی سونورا و داس پالوس روانه‌ی بازار می‌شوند.

تصاویر جدید گفته‌ی Evan Blass را نقض می‌کنند، این تصاویر که در Weibo منتشر شده _@KK_ سه نمونه از خانواده آیفون 7 را نشان می‌دهد. تصاویری که مشاهده می‌کنید گفته می‌شود از نمونه‌های اولیه سری آیفو‌ن 7 هستند، و برای کمپانی‌هایی تولید کننده لوازم جانبی می‌باشند. این کار باعث می‌شود که تولید کنندگان لوازم جانبی بلافاصله پس از عرضه آخرین مدل آیفون، تولیدات خود را روانه‌ی بازار کنند.

آیا اپل امسال سه گوشی جدید را روانه‌ی بازار می‌کند؟ کمپانی که در گذشته سالانه تنها یک مدل آیفون را روانه‌ی بازار می‌کرد، حالا امسال تعداد دستگاه‌های جدید خود را به 4 می‌رساند؟  طبق اطلاعاتی که آقای بلاس منتشر کرده آیفو‌‌ن 7 در 12 سپتامبر رونمایی و در 16 سپتامبر عرضه رسمی خواهد شد. لازم به ذکر است که برخی منابع می‌گویند که نام نسل بعدی آیفون، آیفون 6SE خواهد بود!

1Apple-iPhone-Pro-prototype

2No-3.5mm-earphone-jack

Apple-iPhone-Pro-prototype