آیفونهای با صفحه های بزرگتر در تابستان 2014 عرضه میشوند

خبرگذاری معتبر Bloomberg که در زمینه ی اخبار اقتصادی و تجاری فعالیت میکند ، خبر داد که برخی از منابع نزدیک اپل تایید کرده اند که تابستان سال آینده ، اپل قصد دارد دو آیفون جدید با صفحه های 4.7 و 5.5 اینچی روانه ی بازار کند . این روزها پس از عرضه ی محصولات جدید اپل در سال 2013 ، گمانه زنی ها در مورد محصولات بعدی اپل شروع شده است و شایعات و اخبار همزمان با هم به این قضیه میپردازند . این بار نیز سایت معتبر بلومبرگ از منابعی معتبر ، افزایش سایز صفحه ی نسل بعدی آیفونها را تایید کرده است .

لینک خبر در بلومبرگ

20110730-080529

 

در تمام این سالها ، یک از مواردی که باعث نارضایتی کاربران اپل و صاحبان آیفون و همچنین فخر فروشی رقیب میشد ، اندازه ی کوچک صفحه های آیفون بود . اما مثل اینکه اینبار اپل بطور جدی قصد دارد تا آیفونهای بعدی را با صفحه های بزرگتر تولید کند و از هم اکنون در حال کار بر روی این قضیه است . گفته میشود اپل قصد دارد طی کنفرانسی در تابستان سال 2014 ، جایگزینان آیفون 5s وآیفون 5c را معرفی کند و با ارائه ی دو آیفون 4.7 و 5.5 اینچی ، یکی از بزرگترین تغییرات تاریخ آیفونها را رقم بزند . البته طراحان نیز بیکار ننشسته اند و طی چند روز اخیر کانسپتها و طرحهای زیادی منتشر کرده اند که تعدادی از آنها را در زیر مشاهده میکنید ( برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آنها کلیک نمایید ) :

 

iphone-header

 

 

 

 

 

ios-7-jailbreak-2

 

iPhone_6_curved_screeniphone-header

 

البته بحث بر روی اندازه ی صفحه ی آیفون دو جبهه دارد : گروهی معتقدند سایز صفحه مناسب است و برای کار با یک دست ، راحت و کاربردی است ، اما گروهی نیز معتقدند که دیدن فیلم و مرور اینترنت ، نیاز به صفحه هایی بزرگتر از صفحه ی کنونی دارد . حال نظر شماچیست ؟ شما جزو کدام دسته از کاربران هستید ؟