آپدیت زودهنگام گوگل گلس جهت ارائه‌ی امکان خواندن مسیج‌های دریافتی آیفون

آن دسته از دارندگان گوگل گلس که از آیفون نیز استفاده می‌کنند در انتهای هفته شاهد ارائه‌ی یک آپدیت جالب خواهند بود. بر اساس پستی منتشر شده در صفحه‌ی گوگل پلاس دیوایس‌های پوشیدنی، این آپدیت دارندگان آیفون را قادر خواهد کرد که پیام‌های کوتاه دریافتی را به طور مستقیم از طریق عینک گوگل خود بخوانند. در کنار این آپدیت قابلیت جدیدی که امکان تعامل با رویدادهای وارد شده در اپلیکیشن تقویم را می‌دهد نیز عرضه خواهد شد.

با ارائه‌ی این آپدیت زمانی که یک مسیج جدید دریافت می‌شود، این مسیج به صورت یک نوتیفیکشن گوگل گلس ظاهر می‌شود و کاربر قادر به مشاهده‌ی آن خواهد بود. البته بخاطر محدودیت‌های موجود در سیستم عامل آی‌اواس کاربران قادر به پاسخگویی به مسیج‌ها از طریق این عینک نخواهند بود.

طی هفته‌ی گذشته در تعداد کاربران گوگل گلس یک جهش بزرگ رخ داد. علت امر این بود که برای نخستین بار در طی یک فرصت خرید یک روزه، گوگل امکان خرید این دستگاه را به قیمت ۱۵۰۰ دلار برای مردم آمریکا فراهم کرد. در این یک روز تمامی دستگاه‌هایی که برای خرید موجود بودند به فروش رفتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل برنامه‌ریزی می‌کند تا یک چنین فرصتی را بار دیگر در آینده‌ای نزدیک فراهم کند. پیش‌بینی می‌شود نسخه‌ی آماده برای عرضه‌ی عمومی این محصول تا پایان امسال آماده شود.

20140422-125230.jpg

کاربران آی‌اواس برای استفاده از امکان جدید اشاره‌شده نیاز دارند که اپلیکیشن MyGlass for iOS را برای داشتن امکان تعامل با این فناوری از اپ استور دانلود و نصب کنند.