آپدیت جدید Message Box: کشاندن Chat Headهای فیسبوک به محیط آی‌اواس

در آپدیت‌های اخیر اپلیکیشن فیسبوک برای سیستم‌عامل آی‌اواس٬ این شرکت قابلیت جدیدی به نام Chat Head را معرفی کرد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که در حین استفاده از اپلیکشین و چک‌کردن فیسبوکتان٬ بتوانید به چت پرداخته و جواب مسیج‌هایتان را بدهید. کافیست بر روی آیکون تصویر دوستتان تپ کنید تا صفحه‌ی چت نمایش داده شود و دوباره با تپ کردن در محیط اپلیکیشن پنجره‌ی چت جمع می‌شود. می‌توانید این آیکون را می‌توانید با نگه داشتن انگشتتان بر روی آن حرکت دهید و در محلی که مزاحم کارتان نشود قرار دهید.

 

این Chat Headها در کنار تمام مزایایی که دارند٬ یک اشکال عمده دارند که محدود بودنشان به محیط اپلیکیشن فیسبوک است. چنین چیزی هم طبیعی است و نمی‌توان به اپلیکیشن خرده گرفت. اما هیچ راهی وجود ندارد که این Chat Headها را به دیگر محیط‌ها کشاند و برای مثال در حین خواندن خبر در سایت‌ها٬ با دوستان فیسبوک نیز چت کرد؟ اگر دستگاهتان جیلبریک شده باشد توییک Message Box این کار را ممکن می‌سازد.

 

messagebox2

 

Message Box اولین بار برای آی‌اواس ۶ عرضه شد و در آخرین آپدیت آن سازگاری با آی‌اواس ۷ نیز اضافه شده است. برای استفاده از نسخه‌ی جدید این توییک ابتدا نیاز به نصب اپلیکیشن Paper دارید. توصیه می‌شود اپلیکیشن مسنجر فیسبوک را نیز غیرفعال یا پاک کنید تا نوتیفیکشن‌ها موجب سردرگم‌شدنتان نشوند. پس از نصب این توییک و رعایت این موارد٬ کافی است به اپلیکیشن Paper رفته و گفت‌وگویی را آغاز کنید. Chat Head ظاهر می‌شود و با خروج از اپلیکیشن همچنان بر روی صفحه باقی می‌ماند.

 

messagebox1

 

در هر جای سیستم‌عامل می‌توانید با این Chat Headها همانند داخل اپلیکشن Paper تعامل کنید و همواره با تپ‌کردن بر روی آن‌ها به چت‌کردن به بپردازید. این توییک سازگار با آی‌اواس ۷ و پردازنده‌های ۶۴ بیتی است. Message Box را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دریافت و نصب کنید.