آپدیت جدید Compose: افزودن ویجت به کنترل‌سنتر آی‌اواس ۷

توییک Compose که از نسخه‌های پیشین آی‌اواس امکان افرودن ویجت به محیط این سیستم‌عامل را ممکن می‌ساخت با آی‌اواس ۷ سازگار شد. نسخه‌های قبلی توییک افزودن ویجت به نوتیفیکشن‌سنتر را ممکن می‌ساخت٬ ولی با آپدیت جدید مکان آن‌ها به کنترل‌سنتر تغییر یافته است.

 

 نسخه‌ی جدید توییک Compose

 

نسخه‌ی پیشین توییک Compose

 

نسخه‌ی جدید Compose شورتکات‌هایی برای ارسال سریع پیام به اپلیکیشن‌هایی مانند Tweetbot ٬ اپلیکیشن مسنجر بلک‌بری و واتس‌اپ را فراهم می‌کند. این توییک یک راه‌حل عالی برای دست‌یابی سریع به قسمت انتشار محتوای تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های اپ‌استور است.

 

 

این توییک با توییک CCLoader که امکان افزودن ویجت‌های اضافی به کنترل‌سنتر را می‌دهد کار می‌دهد. پس از این که Compose را نصب کردید می‌توانید به تنظیمات CCLoader رفته و مکان ویجت‌های توییک Compose را در کنترل سنتر تعیین کنید.

 

 

تنظیمات Compose برای کنترل‌سنتر به دو قسمت چپ و راست صفحه قابل اعمال است و هر یک از این قسمت‌ها می‌توانند ویجت یکی از اپلیکیشن‌های زیر باشند:

 

– مسیج

– وات‌اپ

– فیسبوک

– اسنپ‌چت

– مسنجر بلک‌بری

– تامبلر

– ایسنتاگرام

– Clear

– تقویم

– توییتر

– Fantastical

– Drafts

 

تغییر ویجت‌ها یا عوض‌کردن مکانشان بلافاصله پس از تغییر در تنظیمات توییک اعمال می‌شود و نیازی به ری‌اسپرینگ کردن برای اعمال تغییرات نیست. هر یک از ویجت‌ها آیکون اختصاصی اپلیکیشن مربوطه را به همراه دارند.

 

 

محل قرارگیری ویجت‌ها که در نسخه‌ی جدید به کنترل‌سنتر منتقل شده‌است بسیار بهتر از نسخه‌های قبل که در نوتیفیکشن‌سنتر بودند. دسترسی به آن‌ها راحت‌تر است کاری که انجام می‌دهند دقیقاْ حس و حال عملیات کنترل‌سنتر را دارد. علاوه بر این‌ها ویژگی برتر توییک در پشتیبانی از اپلیکیشن‌های متعدد است که موجب می‌شود دقیقاْ به ترکیب دلخواه خود در کنترل‌سنتر دست یابید.

 

نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس ۷ از توییک Compose در سورس بیگ‌باس به قیمت ۹۹ سنت قابل خریداری است. اگر از کاربران اپلیکیشن‌های نامبرده در بالا هستید٬ استفاده از این توییک بسیار توصیه می‌شود. همچنین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این توییک را می‌توانید از سورس http://repo.hackyouriphone.org دریافت کنید.