آموزش کامل کار با iFile

سلام به همه دوستان اپل اپسی!

با توجه به اینکه عرضه جیلبریک  ( iOS 6.1.3 ) و (iOS 6.1.4 ) نزدیک است و یکی از برنامه هایی که پس از جیلبریک بسیار پر کاربرد است ، iFile است ، این تصمیم را گرفتیم که برای شما اموزش کار با I-File را قرار دهیم .
I-File برنامه ای در (cydia) است. که برای دسترسی به فایل های اصلی سیستم و نرم افزار های نصب شده بر روی دیوایس به کار میرود. همچنین با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فایل های دانلود شده خود را که با هر نرم افزاری دانلود شده اند را پیدا کنید و اجرا کنید. این نرم افزار همچنین برای هک بازی ها و نرم افزار ها بسیار پر کاربرد است. در واقع این نرم افزار مثل ( my computer ) ویندوز است و حتی بیشتر از اون!
خب بریم سراغ آموزش!

اول از همه شما باید از cydia در سورس bigboss این نرم افزار را به صورت اورجینال دانلود کنید یا از فروشگاه اپل اپس بخرید یا نسخه free ان را دانلود کنید

بعد از نصب این برنامه روی صفحه دسکتاپ شما یک همچین عکسی ظاهر میشود:

 

I-file
I-file

 

 

به درون این نرم افزار بروید؛ بعد از داخل شدن شما اگر داری ایپد باشید یک منو در سمت چپ میبینید و اگر دارای ایفون باشید باید از چپ به راست اسکرول کنید تا منو را ببینید در منو گزینه های زیر وجود دارد:
image home:

با رفتن به این گزینه شما به صفحه اصلی میروید و با استفاده از آن میتوانید به همه فایل ها دسترسی پیدا کنید:
IMG_1757 application:

IMG_1758 با استفاده از این گزینه میتوانید به فایل ها نرم افزار ها خود دسترسی داشته باشید این قسمت برای هک بازی ها بسیار پرکاربرد است:

نکته: ممکن است اسم اپ ها برای شما ظاهر نشود، برای رفع این مشکل اول روی چرخ دنده پایین صفحه کلیک کنید بعد از ان به فایل منیجر ( file manager ) بروید و بعد از ان گزینه ( application names) را ان کنید.

بقیه قسمت ها هم معلوم هستند…

اما بریم سر کار های اصلی:

اول از همه از zip در اوردن فایل ها:

به عنوان مثال من هک بازی fifa 14 را دانلود کردم حالا به قسمت home میروم و فایل را پیدا میکنم.

ابتدا روی ان کلیک میکنم:

 

IMG_1759گزینه های در عکس را خواهید دید: بر روی گزینه unarchiver بزنید ، صفحه زیر باز میشود بعد از تموم شدن کار done را بزنید.

 

IMG_1760

حال به قسمت documents بروید فایل unarchive شده در انجاست

برای کپی کردن فایل بر روی گزینه edit در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و فایل ها را انتخاب کنید و مثل تصوبر زیر بر روی گزینه پایین سمت راست کلیک کنید و کپی را بزنید:

 

IMG_1761و بعد از آن فایل ها را به قسمت مورد نظر انتقال داده و دوباره بر روی گزینه پاین سمت راست کلیک کنید و paste را بزنید.

بقیه گزینه ها در پایین صفحه نیز عبارتند از:

بلوتوث کردن ، ایمیل کردن ، انتقال به سطل اشغال ، زیپ کردن فایل های انتخاب شده ، و اضافه کردن فولدر.

تغییر دسترسی 777 و…

برای این گزینه قبلا در سایت اموزشی نوشته شده برای همین دیگه به ان نمیپردازیم.

قسمت دیگری که وجود دارد ، قسمت edit در سمت بالای چپ صفحه است

IMG_1762[1]با کلیک کردن بر روی ان علامت یک ( + ) در زیر ظاهر میشود با کلیک کردن ان میتوانید صفحه مورد نظر خود را به میانبور های خود اضافه کنید:

این بود اموزش کار در سطح معمولی با i-file

دوستان در صورتی که کار دیگری در این برنامه می خواهید انجام ندهید و راه آنرا نمیدانید ، حتما در قسمت نظرات اعلام کنید و تا در اسرع وقت آموزش آنرا به این پست اضافه کنم

ممنون از شما بابت خواندن این پست D:

حتما اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.