آلارم کافی است| معرفی توییک Popup Blocker

آلارم کافی است! | معرفی توییک popup Blocker

همگی میدانید که idevice  شما چه دستگاه نازنینی است و چقدر به شما علاقه دارد! اما گاهی این علاقه که به صورت هشدار هایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر میگرد، بیش از آنچه که باید تاثیر گذار واقع گردیده که نتیجه ی آن بدو بیراه گفتن به این دستگاه نازنین خواهد بود!

بگذارید یک مثال ساده بزنم:

 بنده در حال بازی کردن doodle jump بودم،بعد از کلی زحمت(که همه میدونید چقدر زیاده :D) رکورد های قبلی رو شکستم و در حال رکورد شکنی بودم که ناگهان پیام زیبای low battery  بر روی صفحه پدیدار شد و بعد از تائید، نتونستم کنترلش کنم و باختم!

مطمئنا شما نیز به چنین مواردی بر خورده اید، کلید مشکلات شما popup Blocker است.

نام توییک: popup Blocker

سورس پولی:apt.modmyi.com

سورس رایگان: repo.insanelyi.com

کارکرد این توییک بسیار ساده و در عین حال کارآمد میباشد بدین گونه که پس از نصب آن کافی است وارد قسمت settings شده و وارد بخش popup Blocker  شوید،آن را فعال کنید و وارد بخش آلارم ها بشوید:

Popup-Blocker-v1.5.1.0

ادامه هم داره!!

سپس آلارمی را که با آن مشکل دارید اتخاب کنید،به عنوان مثال من low battery warnings  را انتخاب کرده ام و پس از آن با جنین صفحه ای مواجه میشوید:

Capture

در اینجا میتونید این پیام ها را در حالت لاک یا آنلاک بلاک کنید،البته لازم به ذکر است که میتوانید با انتخاب گزینه ی  wake on Alert  به هنگام آنلاک کردن صفحه پیام های بلاک شده را مشاهده کنید.

البته این برنامه به شما این قابلیت را میدهد که با فشردن دکمه ی home هم این پیام ها را بلاک کنید.

در انتها هم باید اضافه کنم که این برنامه  قابلیت بلاک کردن تقریبا هر آلارمی در دیوایس شما را داراست.

خواهشمندم چنانچه با چنین توییک هایی آشنا هستید آن ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید