آغاز فروش بسته های شانس در اپل استورهای ژاپن از هفته ی بعد

طبق سنت هر ساله در ژاپن ، مردم همزمان با آغاز سال نو میلادی شروع به فروش بسته هایی با عنوان Fukubukuro میکنند . این بسته ها که به آنها ” بسته ی شانس ” و یا ” بسته ی راز ” میگویند ، در مغازه ها ، فروشگاه ها و حتی خانواده های ژاپنی فروخته میشوند و مخصوصا افراد کم سن و سال اشتیاق زیادی برای آن دارند . این بسته ها با توجه به ارزش هدایای داخلشان ، یک قیمت ثابت دارند ، مثلا در یک فروشگاه همه ی بسته ها 100 دلار قیمت گذاری شده اند و ممکن است داخل یکی از آنها یک عروسک 20 دلاری و داخل یکی دیگر از آنها یک تلفن همراه 250 دلاری باشد .

 

apple_store_lucky_bag_2014-800x329

 

اپل استور های ژاپن نیز همه ساله این سنت را انجام میدهند و البته به خاطر نوع هدایای داخل بسته هایشان ، صفهای بسیار طولانی از چندین ساعت قبل ، جلوی در آنها تشکیل میشود .

 

qQlT1

 

امسال نیز آغاز فروش این بسته ها ، 2 ژانویه ( حدود یک هفته ی دیگر ) اعلام شده است . این بسته ها قیمتی معادل 345 دلار دارند ( 36,000 ین ) و اغلب شامل آیپاد ، هدفون ، لباس ، دوربین و … هستند ؛ اما قضیه وقتی جالب میشود که تعدادی از افراد ، آیپد ، مک بوک ایر و آیفون برنده شده اند ! و این موضوع ، علاقه ی مردم را بسیار بیشتر کرده است . البته تقریبا در تمام بسته ها ، شما معادل پولی که پرداخته اید هدیه های جالبی برنده میشوید ، اما بعضی ها خوش شانس ترند !

 

تصاویر زیر را ببینید تا بهتر متوجه موضوع شوید ! ( تمام هدایای هر تصویر مربوط به یک بسته ی شانس هستند )

 

lucky_bag

 

lucky-bags-japon-apple

 

 

 

luckybbaaggg2

 

mac-spoilers-apple-japan-lucky-bags-04

 

lucky_bag_ipad_2_2012