آخرین فرصت دانلود رایگان اپلیکیشن Clear

در راستای تلاش برای حل گیجی ناشی از مشابهت‌های اپلیکیشن‌های Clear و +Clear که گریبان‌گیر کاربران شده است، شرکت Realmac ماه گذشته اعلام کرد که اپلیکیشن Clear را موقتاً رایگان خواهد کرد تا کاربرانی که قبلاً اپلیکیشن +Clear را خریده‌اند، بدون نیاز به خرید دوباره‌ی اپلیکیشن جدیدتر بتوانند به آن مهاجرت کنند.

 

Clear-universal-teaser-001

 

این شرکت در تاریخ 27 فوریه به قول خود عمل کرده و قیمت اپلیکیشن Clear را صفر کرد. اما از آنجایی که این اقدام تنها 24 ساعت به طول انجامید، همه‌ی کاربران از این اقدام مطلع نشدند. آن‌هایی که چنین فرصتی برای ماندن 4.99 دلار در جیبشان با دانلود این اپلیکیشن بسیار عالی To-Do را از دست دادند، دقت داشته باشند که شرکت Realmac دوباره به مدت 24 ساعت اپلیکیشن Clear را رایگان کرده است.

 

این شرکت می‌گوید “از زمان عرضه‌ی +Clear ما از مشتریان خود شنیده‌ایم که آن‌ها مشتاق به استفاده از Clear هستند اما دقیق نمی‌دانند از کدام نسخه استفاده کنند”. جواب این ابهام یک جمله‌ی روشن است: از Clear استفاده کنید نه +Clear. اما چرا؟ زیرا +Clear از پشتیبانی شرکت خارج شده و این به این معنی است که دیگر آپدیتی برای آن عرضه نخواهد شد. این در شرایطی است که در حال حاضر نیز آپدیتی برای Clear برای پشتیبانی از قابلیت ریمایندر در دست توسعه است که با ماندن بر روی اپلیکیشن +Clear از آن و سایر امکانات جدیدی که اضافه خواهند شد محروم می‌مانید.

 

aa45f2ab3eea7af9_ClearApp.xxxlarge_1

 

می‌دانیم که حرکت شرکت Realmac در رابطه با این دو اپلیکیشن گیج‌کننده بوده است، اما این حرکت یک راه‌حل منطقی در برابر سیاست‌های اپل که از برنامه‌نویسان خواستار عدم طلب‌کردن پول اضافی در برابر ارائه‌ی آپدیت است می‌باشد.

 

این آخرین فرصت شما برای دریافت این اپلیکیشن عالی به صورت رایگان است. قیمت اپلیکیشن در مواقع عادی 4.99 دلار است. تعلل نکنید و اپلیکیشن را از این لینک دانلود کنید.