", "name": "\u0639\u06a9\u0633 \u067e\u0631\u0648\u0641\u0627\u06cc\u0644 \u0648 \u062f\u0648\u0633\u062a\u061b \u062f\u0648 \u062a\u0628\u0644\u06cc\u063a \u062c\u062f\u06cc\u062f \u0627\u067e\u0644 \u0628\u0631\u0627\u06cc \u062d\u0627\u0644\u062a \u067e\u0631\u062a\u0631\u0647", "thumbnailUrl": "https://cdn.appleapps.ir/blog/2017/02/screen-shot-2017-02-16-at-2-28-06-pm.jpg", "uploadDate": "2017-02-19", "interactionStatistic": [ { "@type": "InteractionCounter", "interactionType": "http://schema.org/CommentAction", "userInteractionCount": "0" } ], "publisher": { "@id": "#organization" }, "mainEntityOfPage": "https://appleapps.ir/new-pair-of-apple-ads-portray-the-iphone-7-plus-portrait-mode/" }

عکس پروفایل و دوست؛ دو تبلیغ جدید اپل برای حالت پرتره

اپل در این چند روز اخیر، بیش از پیش بر روی حالت پرتره آیفون 7 پلاس در تبلیغات‌های خود تمرکز کرده است. طی هفته اخیر آن‌ها دو ویدیو مشابه به هم اما با سوژه‌های متفاوت منتشر کردند. پس از آن نیز یک ویدیو تبلیغاتی با تم کارناوال برزیل منتشر شد که سوژه اصلی آن ویدیو هم حالت پرتره آیفون 7 پلاس بود.

حالت پرتره ویژگی است که در برنامه پیش‌فرض دوربین آیفون 7 پلاس قرار دارد و از دوربین دوگانه این دستگاه استفاده می‌کند. تصاویر پرتره‌ای که این دستگاه ثبت می‌کند، شبیه به تصاویر دوربین‌های حرفه‌ای است و همین کیفیت باعث شده که اخیراً برای تصویر جلد مجله بیلبورد نیز از این دستگاه برای عکاسی استفاده شود.

آگهی اول که در بالای مطلب قابل مشاهده است، تصویر پروفایل نام دارد. در این ویدیو دو تصویر ثبت شده در حالت عادی و پرتره از یک فرد نمایش داده می‌شوند و گوینده تبلیغ می‌گوید که این تفاوت یک تصویر خوب و یک پروفایل است. ویدیو دوم که در ادامه قابل مشاهده است نیز به همین شیوه می‌باشد. سوژه تصویر یک پسر است که گوینده با تغییر لحن خود برای تصاویر، تفاوت آن‌ها را ابراز می‌کند.

 

منبع 9to5mac