سازندگان اینستاگرام بخش دایرکت اپلیکیشن را متحول کردند

دسامبر ۲۰۱۳ اینستاگرام به طور رسمی از قابلیت دایرکت رونمایی کرد. یک پلتفرم برای ارسال و دریافت پیام که در آن جنس پیام‌ها تصویر یا ویدیو است. از آن تاریخ تا به امروز چندان به این قابلیت پرداخته نشده بود و سازندگان اینستاگرام آن را به حال خود رها کرده بودند. اما با آپدیت روز گذشته‌ی این سرویس، قابلیت دایرکت بسیار قدرتمندتر از پیش شده است. با این آپدیت اینستاگرام به نسخه‌ی ۷.۵ ارتقا پیدا کرده است.

 

در نسخه‌ی ۷.۵ کاربران هر تصویری که در اینستاگرام می‌بینند را می‌توانند از طریق قابلیت دایرکت با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در این نسخه آیکون به اشتراک گذاری از طریق دایرکت کنار آیکون لایک و کامنت نشان داده می‌شود. می‌توان پیغام دلخواه را ضمیمه‌ی تصویر کرده و آن را به یک شخص یا گروه ارسال کرد. پس از آن که یک تصویر به گروه ارسال شد، سایر کاربران مطلع شده و خواهند توانست در جواب آن، پیغام دیگری ارسال کنند تا گفت و گو ادامه داشته باشد.

 

در این آپدیت شیوه‌ی گفت و گو به صورت فرد به فرد و گروه به گروه شده است. با تکیه بر این سیستم شکل‌دادن گفت و گوها آسان‌تر شده و موجب می‌شود اطلاعات منسجم‌تر باشند. سازندگان این سرویس امکان تغییر نام گروه‌های بخش دایرکت را نیز به این آپدیت اضافه کرده‌اند.

 

نباید فراموش کرد که به گفته‌ی اینستاگرام، ۸۵ میلیون نفر در سرتاسر جهان از قابلیت دایرکت برای ارسال محتوای مختلف به یکدیگر استفاده می‌کنند. محتوایی نظیر جوک، ویدیوهای خانوادگی، تصاویری از یک مسافرت و یا هر تصویر و ویدیوی دیگری که تنها برای گروه خاصی از افراد معنا دارند. برای دریافت آپدیت جدید کافیست از طریق این لینک به اپ استور مراجعه کرده و کلید آپدیت را فشار دهید. اگر با وجود این که اینستاگرامتان را آپدیت نکرده‌اید، دکمه‌ی Update برایتان نمایش داده نمی‌شود، چند ساعتی صبر کرده و دوباره امتحان کنید.

3 نظرات
  1. حسام می گوید

    داش نیست اپدیت کرده بودم قبلا اما اپدیتش نیومده !!!

  2. iAmir می گوید

    اقا ما اپدیت کردیم ول این ایکونش نیومده که

    1. iReza Grand می گوید

      بعد از چند ساعت دوباره امتحان کنید، قابلیت های جدید اینستاگرام برای کشورهای مختلف با تاخیر میان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.