تماشا کنید: آگهی جدید اپل موزیک که در جریان مراسم امی ۲۰۱۵ پخش شد

طی مراسم امی ۲۰۱۵ که دو شب پیش برگزار شد، اپل از آگهی جدیدی که برای اپل موزیک تهیه کرده است رونمایی نمود. در این آگهی Taraji P. Henson و Kerry Washington را می‌بینیم که به همراه Mary J. Blige از سرویس اپل موزیک لذت می‌برند. تمرکز این آگهی روی قابلیت پلی‌لیست‌های اپل موزیک است. کارگردانی آگهی را Ava Duvernay که کارگردانی فیلم Selma را در کارنامه‌ی خود دارد بر عهده داشته است.

 

در آگهی جدید Washington، Blige و Henson داخل خانه نشسته‌اند و از دورانی می‌گویند که افراد برای یکدیگر آهنگ‌های منتخب را در یک نوار گرد می‌آوردند. چیزی که در اصطلاح به آن Mixtape گفته می‌شود. در میانه‌ی صحبت‌ها Blige از قابلیت پلی‌لیست اپل موزیک می‌گوید و آن را با سنت میکس‌تیپ مقایسه می‌کند. در وصف این قابلیت، Blige می‌گوید که قابلیت پلی‌لیست اپ موزیک شبیه این است که یک دوست همواره برایتان یک میکس‌تیپ تهیه می‌کند.

 

افرادی که با عرضه‌ی آی‌اواس ۸.۴.۱ به صف نخستین کسانی که اپل موزیک را امتحان کردند پیوستند، در آینده‌ای نزدیک فرصت سه‌ماهه‌ی تست رایگان این سرویس برایشان به اتمام خواهد رسید. برای استفاده از اپل موزیک، باید ماهیانه ۱۰ دلار برای اپل پرداخت کنید.

 

 

اوایل ماه آگوست، اپل کمپینی تبلیغاتی برای معرفی اپل موزیک به راه انداخت و برای این کار از روش نصب بیلبورد و پوستر در محل‌های پرتردد استفاده کرد. چندی بعد نیز انتشار سه آگهی را شاهد بودیم که روی قابلیت‌های پیش روی هنرمندان در سرویس اپل موزیک تمرکز داشتند. همین اواخر بود که انتظار یک آگهی دو بخشی از سوی اپل در جریان مراسم MTV VMA را شاهد بودیم.