سومین نسخه آزمایشی آی او اس ۹.۳ برای توسعه دهندگان عرضه شد

اپل سومین نسخه آزمایشی iOS 9.3 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد و می‌توانند آن را از طریق مسیر Settings → General → Software Update دریافت نمایند. نسخه برای نصب مستقل به زودی در پورتال توسعه دهندگان در دسترس قرار می‌گیرد.

این نسخه‌ی جدید بتا با شماره ساخت 13E5200d عرضه شده و برای کاربران Verizon قابلیت تماس با وای-فای اضافه گردیده است. سومین نسخه آزمایشی در حدود دو هفته پس از عرضه دومین نسخه، و یک ماه پس از اولین نسخه عرضه گردیده است.

یکی از مهمترین ویژگی های آی او اس ۹.۳ قابلیت Night Shift هست  : شیفت شب یا همان کاهش نور آبی، با استفاده از ساعت و مکان شما زمان غروب خورشید را تشخیص می‌دهد. سپس به صورت خودکار رنگ صفحه نمایش را به سمت طیف‌های گرمتر سوق می‌دهد.

همچنین اگر بخواهیم یاد آور قابلیت های مهم ای او اس ۹.۳ شویم می توانیم به امکان محافظت از نوت ها در برنامه Note توسط  گذاشتن پسورد و تاچ آی دی  روی انها ،تعریف قابلیت های جدید 3D Touch بر روی قسمت های اصلی مثل : Weather ، AppStore ، Setting ،Compass،Health ,  –  امکان  کپی عکس Live به عنوان عکس معمولی  یاد کنیم .

پیشنهاد میشه برای اطلاع از تمام قابلیت های اضافه شده به آی او اس ۹.۳ حتما مطلب نگاهی به ویژگی‌ها و تغییرات در iOS 9.3  را بررسی کنید .