تغییرات اندک؛ آیفون 7 بر اساس طرح‌های سه بعدی منتشر شده

شاید ساکنین کوپرتینو زمان معرفی آیفون بعدی را که همیشه در سپتامبر رخ می‌دهد تغییر دهند اما مطمئناً این دستگاه در چین تولید می‌شود و امکان دارد که همین حالا تولید آن آغاز شده باشد. طرح‌های سه بعدی که منتشر می‌شود، کمپانی‌های شخص ثالث از آن‌ها برای استفاده خود بهره می‌برند. این بار یکی از کمپانی‌های سازنده معتبر که به GSMArena نزدیک است طرحی را در اختیار آن‌ها گذاشته است.

همانطور که مشخص است و تایید کننده برخی از شایعات می‌باشد، ظاهر آیفون 7 بسیار آشنا است. قابل توجه‌ترین تغییر حذف خطوط آنتن از مکان قبلی است، و ظاهر دستگاه به طور کلی بسیار شبیه به آیفون 6/6S می‌باشد.

از تغییرات دیگر می‌توان به درزهایی که در دو قسمت پایین دستگاه قرار گرفته اشاره نمود، که مدتی است در طراحی اپل حذف شده‌اند (استفاده شده در آیفون 5 و آیفون 5s). همچنین ظاهراً خبری از پورت 3.5 م.م نمی‌باشد. ممکن است مجموعه درزهای دوم برای صدای استریو دستگاه باشد و شاید هم تنها اقدامی برای تقارن دستگاه بوده است.

بدیهی است که هیچ راهی برای تایید این طرح‌ها نیست. Steve Hammerstoffer که بیشتر با نام کاربری @OnLeaks در تویتر شناخته می‌شود، این طرح‌ها را رد کرده است و معتقد می‌باشد که متعلق به آیفون 7 نیستند. با توجه به علاقه‌ی که برای آیفون‌های بعدی همیشه وجود دارد، مطمئناً هر چه به سپتامبر نزدیک شویم، تصاویر و طرح‌های بیشتر را خواهیم دید که شاید بتواند پیش زمینه‌ای واضح‌تر از آیفون 7 برای ما ترسیم کند.

Alleged-iPhone-7-images-based-on-technical-drawings1

Alleged-iPhone-7-images-based-on-technical-drawings2