گزارش: آیفون بعدی با قابلیت شارژ سریع و Tap to Wake

به گزارش فوربس؛ آیفون بعدی ممکن است که دارای Tap to Wake، شارژ سریع و ویژگی‌های جدید دیگر باشد. این اطلاعات از سوی سانی دیکسون که سابقه خوبی در افشای اطلاعات محرمانه اپل دارد، منتشر شده است.

دیکسون در ابتدا گفته که آيفون جدید دارای تراشه “Tristar 3, Hydra” خواهد بود که پورت شارژ را مدیریت می‌کند و شارژ سریع را به ارمغان می‌آورد. او اطلاعات بیشتری در این رابطه نداد. همچنین به این نکته اشاره نمود که فقط به خاطر اینکه تراشه Tristar 3, Hydra از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند، نمی‌تواند تضمین کننده این باشد که شارژ سریع هم به آیفون بعدی می‌آید!

او در ادامه مصاحبه خود با فوربس گفت که قابلیت Tap to Wake نیز به آیفون بعدی اضافه می‌شود که شبیه به قابلیتی است که در دستگاه‌های اندرویدی در حال حاضر شاهد آن هستیم. با این قابلیت زمانی که صفحه نمایش خاموش است، کاربران با ضربه زدن روی آن، لاک اسکرین را مشاهده می‌کنند.

در انتها نیز دیکسون شایعات قبلی را تایید کرد که اپل قصد عرضه سه مدل آیفو‌ن را در سال جدید میلادی دارد. آیفو‌ن 7s، آیفون 7s پلاس شبیه به پرچمداران فعلی اپل هستند و یک آیفون که کاملا جدید طراحی شده با نام آیفون 8 روانه بازار می‌شود.

دهمین سالگرد عرضه آیفو‌ن و فروش این محصول باعث شده که شایعات رنگ واقعیت بیشتری بگیرند. گزارش‌ها خبر از صفحه نمایش منحنی بدون حاشیه، شارژر بی‌سیم و ویژگی‌های نرم افزاری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌دهند.