کیبورد مایکروسافت هاب برای آیفون و آیپد عرضه شد

در ماه فوریه مایکروسافت یک کیبورد بسیار جالب به نام Hub برای اندروید منتشر کرد که برای به اشتراک گذاری اسناد (همانند آفیس و 365) و مخاطبین، کپی کردن متون و سایر موارد نیازی به خروج از برنامه نیست و این صفحه کلید برای هر یک از ویژگی‌های اضافه یک کلید خاص دارد.

حال کمپانی مایکروسافت این صفحه کلید فوق‌العاده را برای iOS نیز منتشر کرد و می‌توانید آن را از آیتونز برای آیفون، آیپاد و آیپد خود دانلود نمایید. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده است و بر روی تمامی دستگاه‌های دارای iOS 9.1 و بالاتر نصب می‌شود. در حال حاضر هاب تنها دارای زبان انگلیسی است و در اپ استورهای آمریکا و انگلستان در دسترس است که البته به زودی سایر زبان‌ها اضافه می‌شود و در اپ استورهای دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

هاب دومین کیبورد مایکروسافت برای iOS محسوب می‌شود. با وجود خرید Swiftkey توسط مایکروسافت، این کمپانی یک کیبورد دیگر در اپ استور به نام خود دارد. همچنین مایکروسافت قصد دارد که کیبورد Word Flow را که در حال حاضر در ویندوز فون و مایکروسافت بند وجود دارد، برای iOS عرضه کند.

ویژگی‌های ترجمه، وب و اخبار بر خلاف نسخه‌ی اندروید، در نسخه‌ی iOS وجود ندارد. البته این برنامه به تازگی برای iOS منتشر شده است و احتمالاً به زودی ویژگی‌های جدید به آن اضافه خواهند شد.

دانلود از آیتونز به صورت رایگان

هاب هاب