کیبورد فوق‌العاده Word Flow مایکروسافت برای iOS [ویدیو]

در بهمن سال گذشته تصویری از کیبورد Word Flow مایکروسافت که قابلیت تایپ با یک دست را دارد، بر روی سایت قرار داده شد. در آن زمان هیچ خبری از انتشار برنامه نبود. با وجود اینکه مایکروسافت تاریخی را برای عرضه این کیبورد مشخص نکرده است، اما با توجه به شرایط باید انتشار آن را نزدیک دانست. مایکروسافت مرحله‌ی تست نسخه‌ی بتا این کیبورد را برای ویندوز فون پشت سر می‌گذارد.

تنها افراد محدودی به این کیبورد QWERTY برای تست دسترسی داشته‌اند و یکی از این افراد از عملکرد کیبورد ویدیو تهیه و منتشر کرده است. در این ویدیو نمایش داده می‌شود که این کیبورد در کنار حالت تایپ با یک دست، دارای حالت معمولی کیبورد نیز است. این صفحه کلید قابلیت تنظیم تم را نیز دارد. می‌توانید از تم‌های تعریف شده در برنامه استفاده کنید و یا با استفاده از ابزار موجود تم مورد نظر خود را بسازید.

Word Flow از حالت استاندارد تایپ و حالت swipe پشتیبانی می‌کند. تصحیح، پیش بینی و ذخیره کردن کلمات از سایر قابلیت‌های این کیبورد هستند. کاربران همچنین می‌توانند پروسه ارسال اطلاعات به مایکروسافت را فعال و غیر فعال کنند. با ارسال اطلاعات به مایکروسافت، مشکلات نرم افزار شناخته و برطرف می‌شوند.

می‌توانید ویدیو مربوطه را در پایین مشاهده و یا دانلود نمایید.

منبع: MacRumors