کیبورد با شکلکهای Emoji در راه iOS و مک

علاقه ی مردم به استفاده از شکلکهای Emoji برای بیان احساساتشان در فضای مجازی در حال افزایش است.همین موضوع باعث شد که شرکت اپل در اپدیتهای نرم افزاری خود در iOS و مک این اشکال را به کیبورد برنامه هایش اضافه کند.

شرکت EmojiWork که در واقع سازنده ی این شکلکها است پا را فراتر گذاشته و به تازگی اعلام کرده است که کیبوردهایی دارای این علائم را برای محصولات iOS و مک به بازار عرضه خواهد کرد ، این صورتهای کوچیک و بعضا بامزه به صورت پرینت شده و در کنار سایر علائم و حروف موجود بر روی کیبوردها عرضه خواهند شد.

emojikeyboard

بنابر اظهارات تیم EmojiWork این کیبوردها از سیستمی بهر میبرند که تایپ و قراردادن شکلکها را در یک نوشته را تا ۱۰ برابر سریعتر میکند.

این شرکت در عین حال با توجه به بالا بودن تعداد این اشکال ، ۳ مدل کیبورد را برای فروش در سایت خود قرار داده که مدل عادی با ۴۷ شکلک قیمتی معادل ۸۰ دلار و مدل Plus با ۹۴ شکلک ۹۰ دلار و در اخر مدل Pro با داشتن بیش از ۱۲۰ شکل و طرح با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

باید منتظر ماند و دید ایا با وجود کیبوردهای مجازی و متنوع و حتی مجانی ، ایا باز هم کسی حاضر به خرید چنین محصولاتی خواهد شد یا خیر؟