کپی برداری اپل از سامسونگ؛ آیفون 7 منفجر شد!

سامسونگ به سبب منفجر شدن گلکسی نوت 7 شرایط سختی را تجربه می‌کند، از سوی دیگر طبق گزارشات دستگاه‌های دیگری همانند گلکسی S7 اج تا گلکسی نوت 2 مشکلاتی مشابه را دارا هستند. با وجود اینکه این اتفاقات همزمان با عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بود، شرایط بیش از پیش برای این غول کره‌ای وخیم شد. اما تصویری منتشر شده که می‌توانند کمی لبخند را بر لب سامی بیاورد، این تصویر از یک آیفون 7 سوخته است.

با وجود اینکه کل دنیا چپ و راست خبر از آتش گرفتن گلکسی نوت 7 می‌دهند، اما یک کاربر Reddit با نام کاربری kroopthesnoop، تصویری از آیفون 7 مشکی مات خود گذاشته که حتی قبل از اینکه درب جعبه را باز کند منفجر شده است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید یک گوشی هوشمند سوخته است اما برخلاف همیشه خبری از برند سامسونگ نیست و این بار پرچمدار اپل به این وضعیت دچار شده است.

در حال حاضر جزئیات زیادی وجود ندارد و از تصویر نیز نمی‌توان اطلاعات مهمی به دست آورد. اما هنگامی که یک کاربر در Reddit اطلاعات بیشتر را در این رابطه جویا شد، kroopthesnoop پاسخ داد:

من مطمئن نیستم، ولی اتفاقی بین کارخانه و تحویل دستگاه رخ داده است.

همانطور که ممکن است با دیدن تصویر متوجه شده باشید، قسمت داخلی بسته بندی به نظر می‌رسد که ضربه خورده باشد اما به طور کلی بسته بندی با توجه به شرایط آیفون ضربه جدی نخورده است.

این تصویر را با توجه به اطلاعات نامطمئن و اندک نباید جدی گرفت. این اولین انفجار آیفون 7 بوده است پس دارندگان این دستگاه نباید نگران باشند و می‌تواند حتی یک برنامه از پیش تعیین شده برای مقابله با انفجار نوت 7 باشد. اطلاعات بیشتر در صورت انتشار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

همچنین پیشنهاد می‌شود بخوانید: له شدن آیفون ۷ زیر فشار پرس هیدرولیک [ویدیو]