کمی غیر واقعی؛ تصویر از چهار رنگ آیفون 7 پلاس

هر چه به سپتامبر نزدیک می‌شود، اطلاعات مرتبط با آیفون 7 بیشتر منتشر می‌شوند، اطلاعاتی که هیچ کدام از سوی اپل تایید و تکذیب نمی‌شوند و بسیاری از آنان شایعه و گمانه زنی هستند. ما قاب، طرح‌ها، حتی خود دستگاه را هم دیده‌ایم. ظاهرا این دستگاه بسیار شبیه به آیفون 6s و 6s پلاس است و تنها خطوط آنتن و دوربین تغییراتی را به خود دیده‌اند.

حال نیز یک تصویر جدید منتشر شده که نمایی از 4 رنگ آیفون 7 پلاس دارد. در حالی که چندی پیش شایعات خبر از آبی تیره و سیاه برای سری آیفون 7 می‌داد، اما تصویر بالا این شایعات را رد کرده است.

آیفون‌ها درون تصویر به نظر می‌رسد که تقریباً تکمیل شده‌اند. دوربین دوگانه در این تصویر ظاهراً کامل شده است اما در پشت دستگاه هیچ آرم و یا اطلاعاتی وجود ندارد. همچنین 3 نقطه برای اسمارت کانکتور در تصویر به چشم می‌خورد، همان چیزی که در آیپد پرو شاهد آن بوده‌ایم. البته کیفیت تصویر بالا نیست و با توجه به سایر موارد گفته شده واقعی بودن آن بعید به نظر می‌رسد.

البته ممکن است که این تصاویر آیفون 7 پلاس تنها از یک طرح باشد و دلیل اینکه غیر واقعی به نظر می‌رسد، همین نکته باشد و به احتمال زیاد هم یک نفر حوصله‌اش سر رفته و این تصویر را ساخته است!

منبع: تویتر_stagueve