کانال تلگرام اپل اپس راه اندازی شد , سرگرمی و آموزش های اپلی

این روزها اگر سری به شبکه های اجتماعی محبوب نظیر وایبر، لاین و واتس اپ بزنید، حتما خلوت بودن و تعداد کم پست ها باعث تعجب تان خواهد شد. اما چه چیزی میتواند یک شبکه‌ی اجتماعی محبوب مانند وایبر را به یک شهر متروکه تبدیل کند؟ پاسخ ساده است: شبکه‌ی اجتماعی تلگرام.

 

تلگرام به لطف سرعت بالا، نصب بر روی تمامی سیستم های عامل و استفاده‌ی کاملا رایگان، این روزها تبدیل به یکه تاز دنیای ارتباطات مجازی شده است. تیم مدیریت سایت اپل اپس نیز که همواره سعی کرده است خود را با نیازهای روز کاربران همگام سازد، اینبار هم پا به دنیای تلگرام گذاشته است. در ورژن جدید نرم افزار تلگرام ، قابلیتی تحت عنوان “کانال ها” اضافه شده است که درآن کاربرانی که در یک موضوع اشتراک دارند، میتوانند به عضویت آن کانال در بیایند و پست های منتشر شده در آن را دنبال کنند.

 

این پست ها میتواند تصویر، متن، ویدیو و یا ترکیبی از تمام این ها باشد. در کانال اپل اپس نیز همینطور است و شما مجموعه ای از پست های جذاب را دریافت خواهید کرد.

 

مطالبی که در کانال اپل اپس در تلگرام منتشر میشود:

  • والپیپرهای جذاب برای تمام آی دیوایس ها
  • کلیپ های ویدیویی از کار با توییک ها، کلیپ های جالب و آموزشی، کلیپ های کار با دیوایس های مختلف
  • خبرهای کوتاه و به سبک توییتر
  • انتشار سریع اطلاعیه ها درمورد سایت اپل اپس، تاریخ عرضه‌ی نرم افزارها و یا سخت افزارهای دنیای اپل
  • مطالب جذاب و طنز دنیای تکنولوژی و کاربران اپل
  • امکان انتشار مطالب، آموزش ها و ویدیوهای کاربران با نام خودشان  (نحوه‌ی ارسال در خود کانال اعلام خواهد شد)

 

نحوه‌ی عضویت در کانال اپل اپس تلگرام

ابتدا نیاز است که جدیدترین ورژن نرم افزار تلگرام را برای سیستم عامل آی او اس، مک یا ویندوز دریافت کنید تا بتوانید از قابلیت کانال ها استفاده کنید:

 

بعد از اینکه جدیدترین ورژن تلگرام را نصب کردید، بر روی این لینک https://telegram.me/appleappsir کلیک کنید (در آی دیوایس ها لینک را لمس کنید) تا به طور مستقیم وارد صفحه‌ی مخصوص کانال اپل اپس شوید. سپس با کلیک کردن یا با لمس دکمه‌ی Join در پایین صفحه، میتوانید عضو شوید:

کانال رسمی اپل اپس در تلگرام راه اندازی شد

بعد از این به طور خودکار، مطالب فرستاده شده برای شما نیز نمایش داده میشود و تعداد بازدیدهای آن پست هم در زیر آن قرار میگیرد:

کانال رسمی اپل اپس در تلگرام راه اندازی شد

منتظر حضورتان در کانال رسمی اپل اپس هستیم تا بتوانیم در یک جمع صمیمی، جدیدترین موضوعات و مطالب دنیای اپل را پیگیری کنیم. شما عزیزان نیز میتوانید با به اشتراک گذاشتن لینک https://telegram.me/appleappsir ، دوستان و آشنایان‌تان را به این جمع دوستانه اضافه کنید.

همچنین هر گونه انتقاد و پیشنهادات خودتان را در مورد کانال تلگرام اپل اپس به ایمیل  Tele.AppleApps@gmail.com ارسال کنید.