کامل کردن قابلیت Do Not Disturb با توییک Luna

 

یکی از ویژگی های جالب ولی ناقص در iOS 6 ، قابلیت Do not Disturb  یا “مزاحم نشوید” بود که همه تماس های تلفنی ، نوتیفیکیشن ها و … را بدون هیچ اذیتی کنسل می کرد به طوری که بعد از در آوردن دستگاه از آن حالت ، گزارش آن برایتان در قالب چند نوتیفیکیشن می آمد .

 

اما متاسفانه این ویژگی تقریبا ناقص بود و خیلی کاربردی نبود و بسیار دور از دسترس برای فعالسازی بود . اما اکنون با این توییک این مشکل حل شده …

 

صثش

.

این توییک قابلیت Do not Disturb را به نوتیفیکیشن شما به طور مخفی اضافه می کند ! به طوری که برای فعالسازی آن کافیست نوتیفیکیشن سنتر را در حالت باز ، به پایین کشیده و رها کنید (مثل همان کاری که برای آپدیت کردن محتوای برنامه های مختلف انجام می دهید) . و با این کار ، قابلیت مزاحم نشوید فعال می شود .

.

118427

.

و حتی ساده تر از کار قبلی ، می توانید در حالت قفل صفحه هم ، دستتان را روی ساعت لاک اسکرین گذاشته و به پایین بکشید و رها کنید تا از اینجا هم قالبیت مزاحم نشوید فعال شود و یک آرم حلال ماه (مثل عکس بالا) ظاهر شود .

.

نکته : در هر 2 روش بالا می توانید با همان روشی که این قابلیت را فعال کردید ، به همان روش نیز آن را غیر فعال کنید !

.

این توییک در سورس پیشفرض BigBoss به قیمت 1.99 دلار قرار دارد . اما می توانید نسخه کرک شده اش را از سورس insanelyi به طور رایگان دریافت کنید .