ژاپن، اولین محل نصب محافظ صفحه نمایش توسط اپل استور

مطمئناً یکی از مشکلات ساده و مهم برای گوشی‌های هوشمند نصب برچسب محافظ صفحه نمایش است. اینکه این برچسب دقیق در جای خود نصب شود و مهمتر از آن حبابی زیر آن نیفتد کاری بسیار دشوار است. از نظر من کسی که بتواند همیشه بدون خطا این کار را انجام دهد یک جادوگر است! نزدن برچسب مخصوصا برای گوشی‌های گران قیمتی همچون آیفون به ذهن کسی نمی‌رسد و همیشه اولین کار پس از خرید، زدن برچسب محاقظ صفحه نمایش است.

همانطور که به اطلاع شما رساندیم، اپل به فکر ارائه خدمات برای حل این مشکل افتاده است. طبق گزارش منتشر شده ژاپن اولین کشوری است که اپل استورهایش این سرویس را ارئه می‌دهند. حالا در اپل استورهای ژاپن Belkin TrueClear Pro قرار دارد، ابزاری بسیار مناسب برای نصب صفحه نمایش بدون مشکل! طبق گفته سازندگان این دستگاه، آیفون 4 و بالاتر پشتیبانی می‌شوند و آخرین نسل‌های آیفون یعنی آیفون 6/6s و 6 پلاس/6s پلاس نیز بدون مشکل با این دستگاه می‌توان محافظ برایشان نصب کرد. هر کدام از این سایز دستگاه‌ها قالب مخصوص به خود را برای نصب محافظ صفحه نمایش دارند.

طبق گزارش Mac Otakara، هزینه این سرویس بین 19 تا 37 دلار است. تا کنون مشخص نیست که چه زمانی این سرویس در اپل استور کشورهای دیگر راه اندازی می‌گردد ولی مطمئناً با استقبال خوبی روبرو می‌شود.

تصاویر این دستگاه و نحوه‌ی کار:

2Apple-Japans-Belkin-TrueClear-Pro-machines 3Apple-Japans-Belkin-TrueClear-Pro-machines 4Apple-Japans-Belkin-TrueClear-Pro-machines