چهارمین سالروز درگذشت مرد افسانه‌ای تکنولوژی و اسطوره‌ی اپل استیو جابز

چهار سال پیش چنین روزی در مورخ پنجم اکتبر 2011 (مصادف با سیزدهم مهر 1390) استیو جابز مرد افسانه ای تکنولوژی  در ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی بر اثر ایست تنفسی حاصل از سرطان لوزالمعده درگذشت. مرگی که مطمئناً بسیاری از جمله خود من باور نداشتیم و آرزوی اینکه این خبر هم همانند بسیاری از اخبار متشر شده در دنیای مجازی شایعه باشد را در سر می پرواندیم اما وقتی که وب سایت اپل عکس او را در صفحه اول سایت خود گذاشت و ایمیلی برای ابراز تاسف و همدردی و ارسال پیام‌های تسلیت گذاشته شد این خبر تایید شد. همیشه بر این باور بودم که کاری که استیو در اواخر قرن بیستم و اوایل 21 انجام داد کمتر از اختراع لامپ رشته ای توسط ادیسون در دوران خود نبود. مردی که به معنای واقعی متفاوت فکر می کرد و شعار همیشگی او صرفا یک شعار تبلیغاتی نبود؛ یک باور بود، باوری که در تمامی مراحل زندگی او نمود داشت. جابز با معرفی ایده هایش به دنیا انقلابی در زمینه مربوطه به راه می انداخت. وی نیاز آینده انسان ها را میدید و سعی در برطرف کردن آنها داشت. مطمئنا اگر استیو نبود تلفن های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترهای قابل حمل و رو میزی، انیمیشن، موسیقی و …  اینگونه نبودند. شاید اگر هنوز زنده بود اپل بسیار متفاوت تر از حالا بود و خلاقیت های بیشتری از این شرکت پیشرو شاهد بودیم.
4738418088_f53f024a3f_o
استیو جابز گرچه در زندگی شخصی اش فرد موجهی نبود اما در زمینه کاری الگوی بسیار خوبی برای همه ی ما میتواند باشد. از یک کارگر ساده تا یک مدیر کمپانی بزرگ میتواند با بررسی زندگی وی درس های بزرگی را بگیرد. به همین منظور و مناسبت بر آن شدیم که کتاب زندگینامه استیو جابز را با ترجمه فارسی در قالب فرمت EPUB در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. این نسخه کتاب دیجیتال برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بهینه شده است و مزیت های بسیاری نسبت به فرمت PDF دارا است. میتوانید نوع فونت، اندازه فونت، رنگ پس زمینه و …. را به راحتی در دستگاه خود تغییر دهید. در این نسخه از این کتاب تمامی متن، عکس، پاورقی و … ها درج شده و حتی گاهاً مطالبی همانند ویدیو متفاوت فکر کن( به همراه ترجمه کامل ویدیو) و قرار دادن لینک ویکیپدیا برای برخی از موارد برای فهم بهتر اضافه شده است. و به جرات میتوان گفت که این بهترین کتاب ساخته شده به فرمت EPUB در جهان است!!!

برای دانلود کتاب و توضیحات بیشتر کلیک کنید. ( کتاب در مرحله آماده سازی نهایی می‌باشد و لینک حداکثر تا 48 ساعت آینده قرار می‌گیرد.)