پشتیبانی جیلبریک یالو از آیفون SE و آیفون 6s/6s پلاس با تراشه TSMC؛ یک اشکال جدی پا بر جاست

لوکا تدسکو اعلام کرده است که مشکل جیلبریک یالو با آیفون 6s، آیفون 6s پلاس و آیفون SE با تراشه TSMC برطرف شده است. یالو در حال حاضر با آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6s، آیفون 6s پلاس، آیفون SE و آیپد پرو سازگار است.

تدسکو می‌گوید که هنوز هم یک مشکلی جدی پا برجا است و همانطور که قبلا نیز بارها در پست‌های مرتبط تاکید شده، کاربران از انجام این جیلبریک خودداری نمایند و تا عرضه نسخه نهایی منتظر باشند.

این هکر و محقق امنیتی iOS گفته که یک باگ بسیار جدی در تمامی نسخه‌های یالو وجود دارد که قبل از اضافه کردن پشتیبانی از دستگاه‌های جدید، برطرف خواهد شد. تدسکو به طور خاص به کاربران هشدار داده است که از نصب ‘Yucca Utilities’ و هر فعال کننده دیگر substrate خودداری نمایند.

واقعیت خنده دار؛ تمامی فعال کننده‌های substrate، به طور اشتباه عمل می‌کنند. و هیچ راه حال واقعی برای انجام این کار نیست مگر اینکه باگی که در تویتر گفته‌ام، برطرف شود. لوکا تدسکو

اگر منتظر عرضه جیلبریک برای iOS 10.2 از سوی این هکر هستید، تدسکو گفته که هیچ خبری از جیلبریک برای iOS 10.2 نیست مگر اینکه اتفاقات خارق العاده‌ای بیفتند. با این حال پشتیبانی از آيفون 5s و آیفون 6 به یالو اضافه خواهد شد اما به عنوان اولویت اول شناخته نمی‌شود و برطرف کردن باگ مسئله مهم‌تری است.

نسخه‌های جدید یالو را می‌توانید با مراجعه به این لینک از سرور سایت دریافت نمایید.

همچنین بخوانید:

جیلبریک iOS 10.1.1 با استفاده از Cydia Impactor [ویندوز]
جیلبریک iOS 10.1.1 با استفاده از Cydia Impactor [مک]