پرندگان خشمگین این بار با فرم جنگ ستارگان!(آپدیت شد)

 

به تازگی در صفحه توییر Angry Birds عکسی جدید منتشر شده است که نشان دهنده یک سورپرایز برای طرفداران بازی Angry Birds می باشد! همانطورکه مشاهده می کنید در تصویر زیر پرنده قرمز محبوب در لباس Luke Skywalker ٬شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان است که هم چنین یک شمشیر نوری(Lightsaber) نیز در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز به تن کرده است!

متاسفانه شرکت Rovio هنوز اطلاعات دقیقی از این نسخه جدید نداده است و تنها اطلاعات موجود فقط عکس بالا و چند عکس که در پایین قرار دارد می باشد.اما مطم‍ءن باشید که به زودی این نسخه عرضه خواهد شد چون کمپانی بسیار معروف Toys R US که بزرگترین خانواده اسباب فروشی دنیاست به تازگی قصد تولید عروسک های پرندگان خشمگین با زمینه ی جنگ ستارگان کرده است! به احتمال زیاد دیگر نام این بازی Angry Birds نخواهد بود و به احتمال زیاد نام این بازی Angry Rebels خواهد بود.

عکس های زیر چند تصویر لو رفته از این بازی می باشد. البته هنوز این تصویر ها تایید نشده اند! ولی تصویر بالا کاملا رسمی می باشد و توسط خود Rovio منتشر شده است

 

آپدیت: دوستان امروز Rovio تاریخ عرضه رسمی بازی را ۸ نوامبر(مصادف با ۱۸ آبان) اعلام کرد.هم چنین تایید شد که نام بازی Angry Birds:Star Wars خواهد بود. Rovio هم چنین تصویری از بازی منتشر کرد:

هم چنین تصاویری از محصول جدیدLEGO که از روی این بازی ساخته شده است نیز منتشز شد!

 

 

و این هم تنها تریلر منتشر شده ی بازی:

برای دریافت خبر های جدید با اپل اپس همراه باشید!به محض انتشار بازی با لینک مستقیم در اختیار شما خواهد بود!