ویژگی‌های پولی BBM به صورت رایگان برای همه کاربران

از دیروز دو ویژگی BBM یا همان پیام رسان بلک بری که در گذشته نیاز به تهیه اشتراک پولی BBM  بود، به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

اولین ویژگی امکان حذف پیام پس از ارسال می‌باشد؛ برای بسیاری از ما پیش آمده که پیام‌ها را به فرد اشتباهی فرستاده‌ایم. به طور مثال پیام ارسالی به سوشیال فرند به جاست فرند و یا فاب فرند ارسال میشود 😀 . البته زمانی که پیام توسط گیرنده دریافت و خوانده شد، فایده‌ای ندارد.

ویژگی دوم تایمر نام دارد، و شما را قادر می‌سازد که برای خواندن پیام ارسالی خود، زمان تعیین کنید. پس از زمان تعیین شده پیام از دستگاه فرستنده و گیرنده حذف می‌شود. چت خصوصی و ویراش نیز از ویژگی‌های جدید BBM می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. با چت خصوصی شما می‌توانید نام و آواتار را از پنجره‌ی چت حذف کنید. با ویرایش نیز می‌توانید پیامی که قبلاً ارسال کرده‌اید را ویرایش کنید.

اگر شما اشتراک BBM دارید، تنها کافی است آن را تمدید نکنید و به صورت رایگان از قابلیت‌های پولی آن استفاده نمایید.

سایر ویژگی‌های جدید BBM :

  • قابلیت ارسال پیام‌ها از یک چت به چت دیگری
  • بهبود اشتراک گذاری فیلم‌ها
  • حالت انتخاب چند گانه برای حذف، بازگرداندن یا ارسال به دیگری
  • قابلیت انتخاب ذخیره تصاویر در چت‌های BBM
  • بهبود کیفیت تماس صوتی
  • بهبود عملکرد و رفع اشکال

البته لازم به ذکر است که تغییراتی که در محیط برنامه در آخرین نسخه داده شده برای برخی کاربران خوشایند نبوده اما در کل ویژگی‌های جذابی در BBM حضور دارد. می‌توانید ویدیو مربوط به قابلیت حذف پیام‎ها در این برنامه را که تمی طنر دارد، در پایین مشاهده و یا دانلود نمایید.

دانلود نسخه‌ی 294.0.0.24 از آیتونز

دانلود نسخه‌ی 292.0.0.22 از اپل اپس