آموزش تصویری نصب برنامه‎ها و بازی‎های فول شده، پولی و توییک‎های کاربردی بدون نیاز به جیلبریک+فیلم

برای نصب رایگان برنامه‎های پولی و هک کردن آن‎ها و همچنین نصب توییک رایج‎ترین کار جیلبریک دیوایس می باشد و از انجایی که جیلبریک برای نسخه های iOS قبلی می باشد و طرفداران کمتری دارد ، در این اینجا قصد داریم نحوه نصب برنامه‎ها و بازی‎های پولی و فول هک شده، بدون نیاز به جیلبریک را آموزش دهیم. همچنین برای استفاده بیشتر از این روش می توانید از آموزش نصب استور haimawan را بر روی دستگاه خود نیز استفاده نمایید.

نکات مربوط به این آموزش :

  • این روش هیچ آسیبی به دیوایس شما نمی رساند و به کاملا به صورت قانونی از روش های اپل بر روی نسخه iOS 9 و 10 قابل نصب می باشد.
  • می توانید بر روی تمام مدل های آیفون و آیپد از این روش استفاده کنید.
  • اگر مشکلی در نصب برنامه ها داشتید از تغییر ای پی استفاده کنید.
  • این روش تست شده و  برنامه ها به خوبی قابل نصب می باشد و می توانید از برنامه های کاربردی که در اپ استور نیستند نیز بهره ببرید.
  • با یادگیری این آموزش می توانید توییک‎هایی بر روی دستگاه خود از جمله توییک معروف ++Instagram را نصب نمایید.
  • متاسفانه سرور سایت iapps4u، اخیرا با مشکل مواجه شده و متوقف شده است و اینکه چه زمانی شروع به فعالیت می کند هنوز معلوم نیست.

نحوه نصب رایگان برنامه و بازی های پولی و فول هک شده اپ استور روی آیفون و آیپد بدون نیاز به جیلبریک :

مرحله ۱ : ابتدا آدرس iapps4u.ga را در مرورگر خود وارد کنید یا بر این لینک کلیک نمایید.سپس بر روی یکی از گزینه های Install کلیک نمایید تا استور مورد نظر به مرحله نصب برود.

img_1378

مرحله ۲ : سپس به طور خودکار به Setting گوشی رفته ( تاییدیه و نصب پروفایل از این برنامه )  و بر روی گزینه install کلیک می نماییم و سپس گزینه Done را انتخاب می کنیم.

img_1379

img_1380

 

مرحله ۳ : به صفحه اولیه برگشته و بر روی استور مورد نظر در قسمت برنامه‎ها رفته و آن را باز می‎کنیم. حتما تا بالا آمدن تمام آیکن های برنامه صبر کنید تا کامل بارگذاری شود.

img_1381

img_1393img_1394
img_1382

مرحله ۴ : برنامه مورد نظرمان را جهت نصب پیدا کرده ( با جستجو اسم اپ در قسمت Hacked، پایین سمت چپ و معمولا برنامه هایی که توضیحات سبز رنگ دارند، قابل دریافت هستند و برنامه هایی که ایکن هواپیمای قرمز رنگ دارند باید در حالت پرواز استفاده شود) و سپس برای مثال بر روی Angry Brids 2 کلیک می‎کنیم و Install را انتخاب می نماییم.

img_1384 img_1385 img_1386

 

مرحله ۵ : صبر می‎کنیم تا نصب بازی تمام شود. بر روی بازی هک شده Angry Birds 2 کلیک کرده و آن را اجرا می کنیم. پیغام “… Untrusted” نمایش داده می‎شود. جهت تایید آن به Setting رفته و بعد به قسمت General و در قسمت Profile بازی را می‎یابیم. مانند نصب خود استور بر روی گزینه Trust ضربه بزنید.
img_1388 img_1389 img_1390 img_1391

مرحله ۶ :حالا از بازی فول هک شده لذت ببرید ..

img_1392

نکته: لازم به ذکر است شما می توانید توییک، برنامه های پولی دیگر اپ های کاربردی را با انتحاب از گزینه پایین صفحه استفاده نمایید.

img_1383

جهت یادگیری بهتر، فیلم نحوه کار با این استور  در این پست گذاشته شده است.