نسخه نهایی Firefox برای iOS عرضه شد

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، فایرفاکس به iOS آمد. این مرورگر فوق‌العاده که برای سیستم‌ عامل‌های دیگر پیش‌تر ارائه شده بود طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.  کمپانی سازنده ماه‌ها پیش اعلام کرده بود که بر روی ساخت نسخه iOS کار می‌کند که با توجه به محدودیت‌ها و سیاست‌های اپل عرضه عمومی این محصول برای کاربران سراسر دنیا مدت زمان نسبتا زیادی طول کشید. این نرم افزار مدتی پیش در اپ استور نیوزلند در دسترس بود که نسخه بتا به حساب می‌آمد. حال تمامی کاربران می‌توانند از این مرورگر فوق‌العاده استفاده کنند.

دیگر کسی در اینترنت پیدا نمی‌شود که مرورگر فایرفاکس را با قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش نشناسد. تجربه‌ی مرور وب سریع، هوشمند و شخصی با FieFox. فایرفاکس اولین مرورگر مستقل ساخته شده توسط مردم از کمپانی موزیلا است. این شرکت یکی از قابل اعتمادترین فعالان حوزه اینترنت برای حفظ حریم خصوصی است. امروز به جمع میلیون‌ها نفر کاربر FireFox بپیوندید و یک تجربه فوق‌العاده را در مرور وب به دست آورید.

سریع، هوشمند، برای شما؛ این شعار FireFox است. FireFox بر اساس خواسته‌ها شما ساخته شده است و با قدرت نیازهای شما را در زمینه مرورگر برطرف خواهد کرد.

ویژگی‌‌های FireFox :

  • جستجوش هوشمند و سریع؛ FireFox نیازهای شما را پیش‌بینی می‌کند و چند پیشنهاد را بر اساس نتایج جستجو شده در گذشته با موتور جستجوی مورد علاقه شما، ارائه می‌دهد
  • میانبرهای عالی برای دسترسی به موتورهای جستجوگر مختلف
  • اطلاعات شما متعلق به خودتان است؛ در حالت Private Browsing فایرفاکس هیچگونه کوکی و یا سابقه‌ای را ذخیره نخواهد کرد و تنها بوکمارک‌های جدیدی که اضافه می‌کنید ذخیره می‌شوند. Private Browsing نیاز به iOS 9 و بالاتر دارد.
  • حذف سابقه مرور در وب، کلمه‌های عبور و …. با یک تپ و یا انتخاب اطلاعاتی که قصد حذف دارید
  • همگام سازی FireFox در تمامی دستگاه‌ها؛ با یک حساب FireFox شما به تمامی بوکمارک‌ها، سابقه‌های مرور و … در آیفون، آیپد، PC, مک و …. دسترسی داشته باشید. این همگام سازی برای کلمه‌های عبور نیز انجام می‌شود و شما نیاز به حفظ پسوردهای متعدد نخواهید داشت.
  • امکان استفاده از زبانه‌ها (tabs)، به راحتی می‌توانید محتوا‌های وب سایت‌های مختلف را مرور کنید و چندین وب سایت رو به صورت همزمان باز کنید.
  • دسترسی آسان به سایت‌های مورد علاقه خود

این برنامه را می‌توانید به صورت رایگان از آیتونز دریافت کنید.

نسخه کرک در صورت ارائه در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.