نسخه نهایی آی او اس 10.0.1 منتشر شد [لینك دانلود]

بالاخره اپل آی او اس 10.0.1 را بعد از تست وعرضه 8 نسخه بتا منتشر كرد. به گفته‌ی خود اپل iOS 10.0.1 بزرگترین به روزرسانی آی‌اواس تا کنون حساب می‌شود، سیستم عاملی که ۱۰ ویژگی بارز به آن اضافه شده است. می‌توانید این به روز رسانی را به صورت OTA یا دانلود کامل فایل فریمور روی دستگاه خود نصب نمایید. در این پست می‌توانید تمامی فریمورهای منتشر شده از iOS 10.0.1 را با لینک مستقیم دانلود نمایید. تمامی لینک‌ها از سرور اپل هستند و هیچگونه مشکلی ندارند. پیشنهاد می كنیم 1هفته منتظر بمانید تا باگ های احتمالی توسط تست كنندگان مشخص گردد.

نكته قابل توجه اینكه آی او اس 10.0.1 برای تمامی دستگاه ها یكسان سازی شده است وتفاوتی در CDMA یا GSM بودن دستگاه ندارد. به عنوان مثال سری آیفون 5 و 5سی یك فریمور با شناسه iPhone_4.0_32bit و سری 5اس یك فریمور با شناسه iPhone_4.0_64bit و … منتشر شده است.

 


توجه : اپل توصیه کرده که حتما با ریستور کردن از طریق آیتونز ، به ios 10 آپدیت کنید. پس بهتر است که از روش OTA این کار انجام نشود. همچنین قبل از ریستور کردن، Find My iPhone و iCloud را غیرفعال کنید. براي ريستور حتما بايد از آخرين نسخه آيتونز يعني ١٢.٥.١ استفاده كنيد. قبل از انجام آپدیت OTA،ریستور وآپدیت از طریق آیتونز حتما بك آپ بگیرید.

آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS

در صورتی که نمیدانید کدام فریمور مخصوص دستگاه شماست،از آموزش تشخیص GSM یا CDMA بودن آیفون و آیپد استفاده کنید و یا از این لینك مدل دستگاه خود را جستجو، فریمور آی او اس 10.0.1 را انتخاب ودریافت كنید .

 

دانلود آی او اس 10.0.1 برای آیفون

iPhone 5 (CDMA)

iPhone 5 (GSM)

iPhone 5c (CDMA)

iPhone 5c (GSM)

iPhone 5s (CDMA)

iPhone 5s (GSM)

iPhone 6

iPhone 6 Plus

iPhone 6s

iPhone 6s Plus

iPhone SE

iPhone 7

iPhone 7 Plus


دانلود آی او اس 10.0.1 برای آیپد

12.9-inch iPad Pro (WiFi)

12.9-inch iPad Pro (Cellular)

9.7-inch iPad Pro (WiFi)

9.7-inch iPad Pro (Cellular)

iPad Air 2 (6th generation WiFi)

iPad Air 2 (6th generation Cellular)

iPad Air (5th generation WiFi + Cellular)

iPad Air (5th generation WiFi)

iPad Air (5th generation CDMA)

iPad (4th generation CDMA)

iPad (4th generation GSM)

iPad (4th generation WiFi)

iPad mini 2 (WiFi + Cellular)

iPad mini 2 (WiFi)

iPad mini 2 (CDMA)

iPad mini 3 (China)

iPad mini 3 (WiFi)

iPad mini 3 (Cellular)

iPad mini 4 (WiFi)

iPad mini 4 (Cellular)


دانلود آی او اس 10.0.1 برای آیپاد تاچ

iPod touch (6th-generation)


پ.ن: دانلود فايل ها با اينترنت دانلود منيجر : برای استفاده از حداكثر سرعت اینترنت خود برای دانلود فایل ها، كافيست بعد از نصب نرم افزار IDM به مسير زير برويد و پسوند IPSW را به ليست پسوند ها اضافه كنيد و مجدد روي لينك دانلود كليك كنيد.

Option > File Type

تنظيمات > نوع فايل

 

عزيزاني كه به روش OTA آپديت ميكنن،لطفا كامنت ايجاد نكنيد،كامنت هاي بقيه رو بخونيد(وقتي خود اپل گفته انجام ندين،پس انجام ندين !! 🙁 یا اگه انجام میدین با مشكلاتش كنار بیاین )