جیلبریک iOS 9.2-9.3.3؛ نسخه انگلیسی پانگو برای مک، ویندوز و لینوکس منتشر شد

تیم پانگو نسخه انگلیسی ابزار جیلبریک خود را برای دستگاه‌های 64 بیتی دارای iOS 9.2 تا iOS 9.3.3 عرضه کرد. حدود یک هفته پیش نسخه چینی آن برای ویندوز عرضه شد.

نسخه‌ی چینی پانگو با استفاده از ویندوز و بر اساس نرم افزار 25PP فرآینده جیلبریک را انجام می‌داد. اما نسخه انگلیسی از Cydia Impactor خالق سیدیا، Saurik، استفاده می‌کند که بر روی مک، لینوکس و ویندوز کار می‌کند. این ابزار برای ساین کردن فایل‌ IPA پانگو استفاده می‌شود و آن می‌تواند روی دستگاه iOS نصب و اجرا شود.

این جیلبریک تنها با دستگاه‌های 64 بیتی سازگار است:

  • iPhone 6s Plus, iPhone 6s, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 5s, iPhone SE
  • iPad Air 2, iPad Air, iPad mini 4, iPad mini 3, iPad mini 2, iPad Pro
  • iPod Touch 6G

این جیلبریک به صورت semi-tethered عرضه شده است و به این معناست که شما پس از هربار ریبوت نیاز به جیلبریک دوباره با استفاده از برنامه جیلبریک PP/Pangu دارید. به یاد داشته باشید که جیلبریک دوباره پس از ریپسپرینگ مورد نیاز نیست.

همانند نسخه چینی شما باید در این نسخه نیز اپل آی‌دی خود را وارد کنید تا یک گواهی رایگان برای ساین کردن نرم افزار ثبت و استفاده شود. این گواهی پس از هفت روز منقضی می‌شود (مگر اینکه به عنوان یک توسعه دهنده اپل، اپل آی‌دی شما ثبت شده باشد)، پس از آن اگر می‌خواهید از نرم افزار پانگو استفاده کنید باید دوباره برای نصب آن اقدام نمایید.

 

ورود به صفحه دانلود جیلبریک پانگو :

آموزش جیلبریک :