نسخه‌ی مک PDF Expert قدرتمندتر از آنچه که تصور میکنید

اگر شما اخبار و مطالب مرتبط با اپلیکیشنهای مک را اخیرا پیگیری کرده باشید حتما مطلع هستید که برنامه PDF Expert اپ محبوب iOS داران برای مک نیز منتشر شد.اما این انتشار چندان مورد توجه قرار نگرفت ، چرا که باور عموم برای استفاده از فایلهای PDF ، بهره‌گیری از نرم‌افزارهای Adobe است ، البته این موضوع تا حدی منطقی به نظر میرسد اما زمانی که شما مجبور باشید که ماهیانه ۱۵ دلار برای امکانات این نرم افزار پرداخت کنید یا اینکه نسخه کامل آن را با مبلغ ۴۵۰ دلار خریداری نمایید احتمالا باید دنبال جایگزینی ارزان‌تر و صد البته با امکانات مشابه استفاده کنید.حالا ما در این مطلب کوتاه سعی داریم تا جنبه های مهم این اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم.

pdf-expert-3

به لطف تیم Readdle نسخه مک PDF Expert دارای امکانات بسیار وسیعی بوده و در عین حال با توجه به ماهیت برنامه ، بسیار سبک و روان اجرا میشود.

این اپلیکیشن دارای قابلیت یادداشت برداری (Annotate) ،اضافه کردن متن دلخواه به فایل PDF ، برجسته کردن کلمات و جملات (Highlight) است.یکی از نکات برجسته ی این برنامه ظاهر و رابط کاربری ساده و هماهنگ با OSX El Capitan است.

pdf-expert-2

از جمله ویژگیهای دیگری که ما در حین کار با این نرم افزار با آن برخورد داشتیم ، امکان داشتن چند Tab همزمان و باز کردن چند فایل پی دی اف در آن واحد است ، این قابلیت به شما در انتقال متن از فایلی به فایل دیگر کمک شایانی میکند.وجود ابزارهای گوناگون در یک برنامه‌ی ویرایش PDF از اهمیت بالایی برخوردار است ، این نکته به وضوح در این اپ قابل مشاهده است ، با انتخاب یک Tools دلخواه در سمت راست برنامه یه نوار ابزار برای شما باز میشود که تمام امکانات جانبی ابزار مورد استفاده را به صورت واضحی در اختیار شما قرار میدهد.

pdf-expert-head

مواردی همچون ادغام چند فایل ، استفاده از مهر و نشانه گذاری متون ، اعمال امضا در یک متن رسمی ، ساخت و پر کردن فرم های تحت PDF و از همه مهمتر Share Sheet برای به اشتراک گذاری فایلهای تهیه شده با سایر برنامه ها ، همه و همه قابلیتهای ارزشمندیست که این اپلیکیشن نسبتا ارزان قیمت به کاربران خود ارائه کرده است.

بنابراین اگر شما نیز نیازمند یک نرم‌افزار همه فن حریف هستید شکی به خود راه ندید و آن را از سایت ما به صورت رایگان دانلود کنید.