مقایسه تمامی آیفون های عرضه شده [ویدیو]

همانطور که به اطلاعتان رساندیم، دیروز دهمین سالگرد عرضه آیفون بود. دستگاهی که که محبوب‌ترین سری تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود. محبوبیت آیفون که دلایل مختلفی دارد، اپل را ثروتمندترین شرکت دنیا کرده است. آیفو‌ن نسبت به نسل اولیه خود بسیار پیشرفت کرده است. به گفته اپل آخرین نسل این دستگاه 120 برابر از اولین نسل آن سریع‌تر است.

جدا از سرعت، بهبود صفحه نمایش، دوربین، امکانات جدید همانند لمس سه بعدی و حسگر اثر انگشت باعث شده که آیفون همچنان جزء بهترین‌ها دنیا باشد.

به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون ویدیویی را از مقایسه 15 مدل مختلف آیفو‌ن قرار داده‌ایم. در این ویدیو آیفون 2G, 3G, 3GS, 4, 4S, 5, 5C, 5S, 6, 6 PLUS, 6S, 6S PLUS, SE, 7 و 7 پلاس با یکدیگر مقایسه می‌شوند. در این ویدیو آیفون‌ها از نظر سرعت، صدا، عملکرد، عکاسی، فیلمبرداری و بنچمارک‌های مختلف با یکدیگر مقایسه می‌شوند.

سرعت رشد تکنولوژی واقعاْ فوق‌العاده است. با دیدن این ویدیو این سرعت بیش از پیش درک می‌شود. دستگاهی که تنها قادر به ثبت تصاویر با کیفیت پایین بود، حالا با پیشرفت قادر به ثبت ویدیو‌هایی با کیفیت 4K است.

می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید. در اردیبهشت ماه سال جاری نیز ویدیویی مشابه در سایت قرار گرفت که در آن زمان آیفو‌ن 7 و آیفون 7 پلاس معرفی نشده بودند که با مراجعه به این لینک می‌توانید آن را مشاهده کنید.

منبع ویدیو: کانال یوتیوب EverythingApplePro